کد خبر 1165243
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
محسن هاشمی نمایه

محسن هاشمی گفت: اصلاح‌طلبان در مقطع فعلی به دلیل شرایط خاص کشور، تحریم‌های بی‌سابقه، ناکارآمدی پیش‌آمده در عملکرد دولت و عدم واقع‌گرایی و عمل‌گرایی در مدیریت شهری، با ریزش در بدنه اجتماعی مواجه شده‌اند

به گزارش مشرق، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: اصلاح‌طلبان در مقطع فعلی به دلیل شرایط خاص کشور، تحریم‌های بی‌سابقه، ناکارآمدی پیش‌آمده در عملکرد دولت و عدم واقع‌گرایی و عمل‌گرایی در مدیریت شهری، با ریزش در بدنه اجتماعی مواجه شده‌اند و این احتمال موفقیت آنها را کاهش داده است؛ اما یک جریان ریشه‌دار سیاسی فقط در زمانی که برنده است وارد رقابت نمی‌شود، بلکه سعی می‌کند حضور خود را در صحنه تحت هر شرایطی حفظ کند. به نظرم در انتخابات آینده نیز اصلاح‌طلبان به سمت حضور در صحنه تمایل خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

محسن هاشمی: انکار هولوکاست هیچ آورده‌ای برای ما نداشت

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات ۱۴۰۰ گول خواهید خورد یا نه اظهار کرد: تعبیر گول‌خوردن یک مزاح است که واژه رسمی آن احساس تکلیف‌کردن است. این واژه به فشارهایی که به کاندیداهای بالقوه در آستانه انتخابات بر حسب شرایط وارد می‌شود و آنان را برخلاف میل‌شان برای ثبت‌نام اقناع می‌کند، اشاره دارد؛ بنابراین پاسخ من روشن است که در شرایط فعلی برای کاندیداتوری تصمیم و برنامه‌ای ندارم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که افراد و کاندیداهای دیگر با حضور در صحنه باعث شوند که انتظارات و سلیقه‌های مختلف جامعه از انتخابات تأمین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    5 0
    پدرمردم در اوردید مسکن هشتصد برابر کردید میدونید یعنی چی
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      0 0
      دقیقا از غصه کرایه خونه شب ها کابوس میبینم
  • ش. AE ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    3 0
    جواب شما آقای هاشمی انشاالله در انتخابات ۱۴۰۰ و منتخب ریاست جمهوری از بین شاگردان مکتب سردار دلها حاج قاسم خواد بود شما اصلاح طلبان گند زدید بهمه چیز فقط فکر جیب خودتونید باید یقه یک یک اصلاح طلبان از طریق قانون جوابگوی مردم باشند
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      1 0
      ایشالله
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    4 0
    بخش زیادی از ملت ایران از جریان اصلاح طلب و چپول ها قطع امید کردند آقای هاشمی میگه ریزش !!! نه عزیزم گند زدید به همه چی ... چیزی فراتر از ریزش ... طی این چند دوره که دولت و کشور را اداره کردید فقط باعث شکست و درد و رنج سختی بیشتر ملت بودید هر چه ایران داشت با برجام چوب حراج زدید ! اگر میتونستید برجام های بیشتری به ایران سرزمین و ملت تحمیل کرده بودید خدا رو شکر ملت ایران شما و جریان ایرانستیز و، ویرانگر اصلاح طلب رو شناخت ..
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    1 0
    یکیش خودم .. می دونی چرا؟ چون هیچ خیری از شما ندیدیم جز شعا ر و بدبختی و دو تابعیتی و البته لبخند دروغین ...
  • خلیج پارس iran IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    2 0
    شما اصلاح طلبان این همه به ملت و سرزمین ایران زیان و ٱسیب رساندید .. باعث درد و رنج ایرانیان شدید .. به جای عذر خواهی از ملت ایران .. از ریزش صحبت می‌کنید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس