کد خبر 1164757
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

امروزه لوازم خانگی از جمله پرمصرف ترین لوازم بوده و از تنوع بالایی برخوردار می باشند.

تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی شامل دو بخش اساسی تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد است که به دلیل استفاده تمامی اقشار جامعه از این نوع وسایل، بازار خوبی در بخش تعمیرات دارد. 

این دوره آموزشی شامل دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون ، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ، آموزش تعمیر یخچال و فریزر ، آموزش تعمیر ماکروفر و ماکروویو.. . خواهد بود. افرادی که علاقمند هستند در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنند، می توانند در ادامه سرفصل هایی که در این دوره آموزشی تدریس می شود را مطالعه کنند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایید.  شرکت فنی مهندسی دکتربرد  سعی دارد، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی و درامد بالا فعالیت نماید.

با توجه به نقش مهم لوازم خانگی در زندگی روزمره تقاضا برای خرید این لوازم روز به روز در حال افزایش است. با افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی بدون شک تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش می یابد. همین امر شغل تعمیرات لوازم خانگی را به یکی از مشاغل با بازار کار عالی تبدیل کرده است.

علاوه بر این، افزایش قیمت لوازم خانگی به دلیل بالا رفتن قیمت دلار باعث شده تا افراد به هنگام بروز مشکل در این لوازم به جای تعویض به دنبال تعمیرکاری ماهر باشند تا عیب ایجاد را شناسایی و تعمیر نماید. این موضوع بازار کار تعمیرات لوازم خانگی را داغ تر کرده و باعث شده تا متخصصان این حرفه از درآمد بالایی برخوردار باشند.

پیچیده شدن تکنولوژی لوازم خانگی، تعمیرات آن را تخصصی کرده و همین امر شغل تعمیرات لوازم خانگی را به شغلی درآمدزا تبدیل کرده است. شغلی که با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری تعمیرات لوازم خانگی وارد بازار کار شده و به درآمد بالایی دست یابید.

بهترین روش یادگیری تعمیرات لوازم خانگی چیست؟

برای یادگیری تعمیرات لوازم خانگی روش های متعددی وجود دارد، بسیاری از افراد به روش های تجربی و مطالعه جزوات و مشاهده فیلم های تعمیرات لوازم خانگی بسنده می کنند.

انتخاب روش یادگیری تعمیرات لوازم خانگی بستگی به هدف شما دارد در صورتی که به صورتی شخصی علاقه مند به تعمیر لوازم خانگی هستید، روش های تجربی مناسب است.

اما در صورتی که می خواهید به صورت حرفه ای وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شوید، بهترین راه یادگیری شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی دریک آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی معتبر است.

مباحث تعمیرات برد لوازم خانگی

  • قطعه شناسی و قطعه برداری
  • (DIP & SMD)معرفی قطعات الکترونیک
  • شنایی با مفاهیم پایه الکترونیک
  • تشریح عملکرد کلی برد های لوازم خانگی به صورت دیاگرام
  • بررسی ارور ها یا خطا های روی برد های لوازم خانگی
  • کار با تجهیزات تست و اندازه گیری

چگونه یک تعمیرکار حرفه‌ای برد لوازم خانگی شویم؟

یادگیری تعمیرات برد های لوازم خانگی یک پروسه بسیار پیچیده است، برای موفق شدن در این حرفه به همه چیز یه خود شما بستگی دارد .

برای حرفه ای شدن در زمینه تعمیرات برد باید تمرین مداوم داشت ، علاقه به تعمیرات یک بحث  بسیار مهم میباشد .

اولین چیزی که در تعمیرات برد اهمیت دارد عیب‌یابی صحیح برد الکتریکی است.  بیشتر وقت یک تعمیرکار صرف عیب‌ یابی برد می‌شود . برای اینکه تشخیص تعمیرکار درصد خطای کمتری داشته باشد دو چیز اهمیت زیادی دارد.

1 - استفاده از ابزارهای پیشرفته تعمیرات برد

2- در دست داشتن اطلاعات کافی با مراجعه به یک یا چند منبع معتبر

شما با شرکت در دوره های آموزشی شرکت فنی مهندسی دکتر برد خود را حرفه ای تر کنید تا در کمترین زمان ممکنه از یک شخص کم تجربه، به یک تعمیرکار حرفه ای برد لوازم خانگی تبدیل شوید و در بازار کار اعتبار کسب کنید. .

  • بالا ترین بانک اطلاعات الکتریکی
  • هزینه کم جهت آموزش
  • کارگاه با تجهیزات حرفه ای جهت آموزش
  • استاد های حرفه ای

تجهزیزات مورده نیاز برای تعمیرات لوازم خانگی
در حوزه تعمیرات برد لوازم خانگی وسایل مورده نیاز ،پنس ،قلع کش،هیترهویه،منبع تغذیه ،روغن لحیم ،سیم قلع ،لامپ تست ،درصورت نیاز سیم کشی دستگاه مورده نیاز است ودر حوزه تعمیرات مکانیکی …….

سرمایه اولیه برای راه اندازی تعمیرات لوازم خانگی

 

یکی از مسائلی که افراد در هنگام راه اندازی یک کسب و کار با آن مواجه می باشند و برای بسیاری از افراد به یک نگرانی و دغدغه تبدیل شده است مسئله سرمایه مورد نیاز می باشد.

قطعا آغاز به کار در یک حرفه جدید نیازمند مبلغی سرمایه برای تهیه مغازه و یا ابزار کار می باشد اما این مبلغ در مشاغل مختلف متفاوت بوده و ممکن است برای برخی از مشاغل نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی باشد. اما در هر صورت توجه و در نظر گرفتن تمام زوایای کار از موارد ضروری اشت که باید در نظر داشت.

به طور کلی مشاغل فنی از جمله مشاغلی می باشند که نیاز به سرمایه در آنها کمتر از سایر مشاغل بوده و بیشتر نیازمند مهارت های فنی می باشند.

تعمیرات لوازم خانگی در دسته مشاغل فنی قرار می گیرد که نیازی به سرمایه کلان برای راه اندازی نداشته و می توان با مبلغ ناچیزی آغاز به کار نمود. هزینه شرکت در دوره های آموزشی که مبلغی در حدود 1 الی 2 میلیون تومان می باشد به اضافه هزینه تهیه ابزار کار که حداکثر تا 5 میلیون تومان می باشد ، نهایت سرمابه ای است که در این شغل مورد نیاز می باشد.

در صورتی که فرد تمایل به راه اندازی مغازه و مکانی جهت انجام تعمیرات باشد باید مبلغی را نیز برای اجاره یا خرید مغازه در نظر بگیرد. اما مزیتی که این شغل دارد این است که می توان به صورت استخدامی در شرکت های تعمیراتی مختلف کار کرد و نیازی به تهیه مغازه نخواهد بود.

 

نکات مهم در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
طبیعتا بیشتر مواقع کار کردن با برق و اب است که میتواند باعث اتصالی شود و به این نکته مهم باید کامل توجه داشت .
* جدی گرفتن نکات ایمنی
 *
یادتان باشد ، الویت اول در تعمیرات اشکالی است که خوده مشتری به ان اشاره میکند
.

شغل های مرتبط با تعمیرات لوازم خانگی

هنگام ورود به یک شغل نیاز است تا در رابطه با مشاغلی که با آن حرفه در ارتباط می باشند اطلاعاتی را کسب کرد. چرا که داشتن اطلاعات کافی در رابطه با شغل مورد نظر، می تواند باعث معرفی شغل شما به دیگران شده و با انجام مذاکراتی با افراد شاغل در این حرفه ها به افزایش درآمد خود کمک نمود. فروشندگان و نمایندگی های فروش لوازم خانگی از جمله مشاغلی هستند که در ارتباط با شغل تعمیرات لوازم خانگی بوده و می توان با انجام گفت و گو با صاحبان آنها خود را به مشتریان این فروشگاه ها معرفی نموده تا جهت انجام امور نصب، سرویس و تعمیر وسایل به شما مراجعه نمایند. علاوه بر آن فروشندگان قطعات انواع لوازم خانگی مانند قطعات یخچال و لباسشویی و غیره در ارتباط با شغل تعمیرات لوازم خانگی می باشد .

انتخاب یک آموزشگاه معتبر برای دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

برای این که در شغل تعمیرات لوازم خانگی درآمد خود را افزایش دهید نیاز است تا ترفندهای مختلفی را به کار برده و نکاتی را رعایت نمایید.

یکی از موارد بسیار مهمی که می تواند در افزایش درآمد شما تاثیرگذار باشد کیفیت بالا در انجام کار است. مسلما مشتریان تعمیر وسیله خود را به فردی می سپارند که دارای مهارت و تجربه بالایی در انجام کار بوده و قادر به تعمیر دستگاه در بهترین شکل ممکن می باشد. ارائه کار با کیفیت می تواند در افزایش تعداد مشتریان نقش اساسی داشته باشد.

سرعت عمل بالا یکی دیگر از مواردی است که تعمیرکاران لوازم خانگی باید برای پیشرفت در کار خود آن را مد نظر قرار دهند. لوازم خانگی مختلفی که خراب می شوند معمولا جزء وسایل ضروری منزل بوده که نیاز به تعمیر فوری دارند. در نتیجه نیاز است تا تعمیرکاران با سرعت بالا به همراه کیفیت مناسب کار را به موقع تحویل دهند. این کار سبب رضایت مشتریان شده و باعث می شود تا افراد برای تعمیر سایر وسایل خود نیز به شما مراجعه نمایند.

با صرف هزینه ای کم و شرکت در دوره آموزشی تعمیر انواع لوازم خانگی در شرکت فنی مهندسی دکتربرد ،که در مقابل میزان بازدهی و درآمد حاصل از این تخصص هزینه ناچیزی به شمار می آید ، می توان به بازار کار بزرگ این رشته وارد شد.

از مزایای آموزش تعمیر لوازم خانگی دردکتربرد این است که شما هم روی برد و هم روی مکانیک تسلط پیدا میکنید. کلیه آموزشها کاربردی و عملی روی انواع برد میباشد .

یکی از شناخته شده ترین در حوزه تعمیرات لوازم خانگی ، آموزشگاه دکتر برد بوده که سال هاست فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. دکتر برد به پشتوانه اعتباری که طی سالهای فعالیت خود از فن آموزان این حوزه کسب کرده از معتبر ترین مراجع آموزشی تعمیرات لوازم خانگی می باشد.

در شرکت فنی و مهندسی دکتر برد علاوه بر مدارکی اعم از ( فنی حرفه ای ، مدرک رسمی دکتر برد و … ) که توسط سایر آموزشگاه ها ارائه می شود ، مدارک داخلی و بین المللی دیگری شامل مدارک صادره از وزارت دفاع ، آدیسو که مورد تایید کشور چک هست و … را نیز در صورت اتمام دوره ی آموزشی به هنرجو ارائه می گردد.

اگر به دنبال آموزش در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستید، کافی است تا سری به  وبسایت دکتر برد  بزنید .

** این محتوا تبلیغاتی است **

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس