فدايي با درخواست حدود ۹۰ کار پژوهشی و صرف وقت بیش از ۹ هزار ساعت کار کارشناسی از سوی کارشناسان مرکز پژوهش در صدر نمایندگان مجلس هفتم قرار دارد که از این میان تاکنون بیش از ۵۰ مورد از موارد در خواستی به نتیجه رسيده است.

به گزارش گروه سیاسی مشرق،‌"حسین فدایی" نخستین فردی است که در اردیبهشت 1388 یعنی حدود یک ماه پیش از انتخابات خرداد 1388، عنوان "جریان فتنه" را طی نطقی در مجلس اعلام کرد. پیش از آنکه برخی خوش‌خیالانه به بعضی جریانات بنگرند بحث جریان انحرافی را در شهریور 88 در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس مطرح ساخت.

حسین فدایی خرداد ماه ۱۳۳۴ در خانواده ای مذهبی در شهر ري متولد شد و از همان کودکی در کنار پدر و برادرانش به کشاورزی پرداخت. هم‌اکنون هم در جوار حضرت عبدالعظیم(ع) زندگی می کند.
باهدف مبارزات عليه رژيم شاهنشاهي ، به همراه تعدادی از جوانان حزب‌اللهی، گروه توحیدی «بدر» را تشکیل داد .

ازهمان دوران نقش روحانيت درمسائل سياسي  را محوری واساسي مي دانست براساس هميت تفكر است كه با شهید حجت‌الاسلام و المسلمین شاه آبادی همراه شده ودر جهت مبارزه با رژیم شاه وتوسعه و ترویج آرمانهای حضرت امام (ره) قدم مي شود.سهم فدايي در مبارزه با رژيم شاه زندان هاي مخوف ساواك است بطوري كه تا روز22بهمن در زندان به سر مي برده و توسط مردم آزاد مي شود.

"اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان ری " را با هدف جذب جوانان و کادر سازی برای انقلاب شكل مي دهد. ازموسسین و اعضای شورای اصلی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تا سال 65 بود. به همراه آیت الله راستی کاشانی نماینده امام(ره) درسازمان مجاهدين در جهت تثبیت خط ولایت و فقاهت گام برمي دارد و در مقابل طیف انحرافی این سازمان مقاومت کرد. نبايد ازنقش جدی فدايي در انهدام گروهک فرقان و برخی گروهک های التقاطی در آن دوره به سادگي گذشت.



ضعف هاي عمده وانحرافات تدريجي دولت سازندگي فدايي را به تاسيس جمعيت ايثارگران ترغيب نمود.جمعيتي كه  در جهت ساماندهی نیروهای انقلاب ودرسال75 با همراهي مرحوم حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی، محمود احمدی نژاد، داود دانش جعفری،علی دارابی و مجتبی شاکری شكل گرفت.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سومین دوره شوراهای شهر و روستا،مدیر کل بنیاد مستضعفان و جانبازان تهران،معاون مرکز جهانی علوم اسلامی، جزو اعضای اصلی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب (1378-1384)، عضو شورای ۵ نفره شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری دور نهم (1384)، عضو شورای ۵+۶ جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم وعضوستاد مبارزه بامفاسداقتصادي از جمله سوابق فدايي است.

درسال82بعنوان نماينده تهران به مجلس هفتم راه يافت ودر دوره هشتم هم توانست بعنوان نماينده شهر تهران را به ساختمان مثلي شكل خانه ملت حضور داشته باشد .

فدايي و فتنه88

موضع گیری های حسین فدایی علیه فتنه، پیش از اغتشاشات و آشوبهای خرداد ۸۸ آغاز شد،زماني که در نطق میان دستورش در اردیبهشت ۸۸، از کانون فتنه و قدرت طلبان فتنه گر و پیوند آنها از ابتدای انقلاب تا کنون سخن به میان آورد.

 این سخنان فدایی در استانه انتخابات از تریبون مجلس، بازتابهای بسیاری را برانگیخت ومخالفت هاي زيادي راشامل شد. اما صدق مطالب او به فاصله کمتر از دو ماه در پیوند کامل همه دشمنان انقلاب در  فتنه ۸۸، خود را نمایان ساخت.فدايي به همين جا بسنده نكرد و تا ماهها ازتاكتيك ها وتوطئه هاي اين جريان پرده برداري مي كند.

برخي از موضع گيري هاي فدايي عليه جريان فتنه را مرور مي كنيم:"کسانی که الان از خط امام (ره) حرف می‌زنند چطور شد زمانی که امام (ره) را به موزه می‌فرستادند، حرفی نزدند"،" ه موسوی گفتند که اگر می خواهی بمانی راهی جز ساختار شکنی و برخورد تند نداری"،" عامل اصلی کشته شدن افراد و صدمات مالی همین افرادی هستند که با رفتار غیرقانونی مردم را تحریک کردند".

بايك سالو شش ماه تاخير ودر آستانه سالروز 9 دی گزارش کمیسیون اصل 90 از فتنه 88 توسط فدایی قرائتمي شود. فدایی در تشریح این گزارش، به بررسی نقش مهدی‌هاشمی‌در انتقال اخبار و اطلاعات از خارج به ایران و همچنین نقش سيد محمد خاتمی‌در معرفی میرحسین موسوی به عنوان فردی مناسب برای پیشبرد پروژه تغییر در ایران به طرف‌های غربی مي پردازد.

نقش هاشمي درفتنه از88

فدايي 30بهمن88درشهرك محلاتي اظهار مي كند:"نیروهای دوم خرداد با همراهی هاشمی رفسنجانی با جوسازی بحث عدم صلاحیت دولت، زیر سؤال بردن خدمات دولت را آشکارا بیان کردند و با طرح وحدت ملی برخی از عناصر مدعی اصولگرایی را به سمت خود کشانده و فضای سیاهی را علیه احمدی‌نژاد ایجاد کردند".


انحرافي هم ازنقدهاي آگاهانه  فدايي بي بهره نمي ماند

"جريان انحرافي معجوني از همه فكرهاي غلط ، درست و انديشه‌هاي من‌درآوردي است"ازجمله انتقادات تند وتيزش به جريان انحرافي است.

"سناریوی جریان انحرافی ایجاد فضای دو قطبی است و آنها می خواهند هاشمی را مظهر طرفدار سرمایه داری و احمدی نژاد را مظهر عدالتخواهی معرفی کنند که این تقسیم بندی ها نشات گرفته از اندیشه های شیطانی است"،عبارتي است كه فدايي در نشست هفتگی انصار حزب الله که با عنوان سناریوی انتخاباتی اصلاح طلبان و نقاب گمراه کننده جریان انحرافی در انتخابات درسال90برگزار مي شود عنوان مي كند.

احمدي نژاد  چه مي گويد؟

"من صريحاً به آقاي احمدي‌نژاد عرض كردم و بارها هم اين را به طور رسمي اعلام كرديم كه ما كوچك‌ترين امتيازي در حكومت نمي‌خواهيم. نه خودمان و نه گروه‌مان. بلكه دنبال تحقق منويات امام(ره) و رهبري و شهدا هستيم. من حتي براي يك نيرو در حد آبدارچي هم سفارش نكردم در دولت آقاي احمدي نژاد منصوب شود و انتظار هم نداشتم. البته مردم وقتي مراجعه مي كنند ما به دستگاه‌هاي اجرايي معرفي مي كنيم اما اينكه متعلق به گروه ما يا وابستگان ما باشد حتي يك مورد در حد يك آبدارچي هم وجود ندارد كه ما مطالبه كرده باشيم يا انتظار داشته باشيم.(ارديبهشت سال91گفتگوبا سايت مشرق).

حضورفعال در دومجلس هفتم وهشتم

فدايي درمصاحبه اي دردي سال86بامقايسه مجلس ششم وهفتم اظهار مي كند:
مسيرهاي مجلس ششم و هفتم دو مسير جدا بود؛ در مجلس ششم، حركت ها در جهت خشنود كردن دشمنان و ايجاد اختلاف و گسست ميان مردم و حكومت و بي توجهي به مسائل و مشكلات جامعه بود در حالي كه در مجلس هفتم، مسير در جهت ايجاد پيوند ميان مردم و حكومت، حل مشكلات مردم و ايجاد امنيت و آسايش مردم بود.

فدايي با درخواست حدود ۹۰ کار پژوهشی و صرف وقت بیش از ۹ هزار ساعت کار کارشناسی از سوی کارشناسان مرکز پژوهش در صدر نمایندگان مجلس هفتم قرار دارد که از این میان تاکنون بیش از ۵۰ مورد از موارد در خواستی به نتیجه رسيده است.درمجلس هشتم هم حدود30طرح ولايحه مهم را مي بينيم كه فدايي زير آن امضاء داشته است.



بايسته هاي مجلس نهم ولزوم پيشنهاد براي رياست حداد

حسين فدايي كه كانديداي جبهه متحد اصولگرايي در دور دوم انتخابات است بايسته هاي مجلس نهم و فرد پيشنهادي خود را براي رياست مجلس اينگونه بيان مي كند:" ما نیازمند به مجلسی هستیم که تحول گرا و انقلابی و عاقل باشد در عین حال متخصص و کارآمد باشد و تنش زا نباشد. بنده می گویم آقای حداد این وی‍‍ژگی ها را دارد. ما اصلا نمی خواهیم دعوا کنیم ما بر اساس منطق و استدلال وارد می شویم و شفاف صحبت می کنیم. باید از لابی های کثیف سیاسی و باندبازی ها جلوگیری کنیم و از تهمت و افترا پرهیز شود".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جانباز جنگ ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    1 1
    متاسفم كه اينقدر آگاهي نداريد!!!. اولا جمعيت ايثار گران را با پول بيت المال( رفيق دوست،و ساختماني در شمال شهر) به آنها دادند، دوم اينكه اكثر آنها ايثار گر نيستند، سوم اينكه امثال شاكري ها جانباز جنگ نيستندو در پادگان قم ودر سر كلاس درس آموزش نظامي نارنجك در دستش منفجر شد، و دهها نمونه ديگر از دروغ ها و تفكران انحرافي اين حضرات!.خدا وند ما را با امام وشما را با امثال اين آقايان محشور كند. آمين
  • آشنا به جانباز جنگ ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    1 1
    1.خدا رو شکر که لا اقل اعتراف می کنید که در میان جمعیت ایثارگران ایثارگر هم وجود دارد !عزیز دل برادر این چه حرف مسخره ایست که میزنی مگر قرار است تمام افرادی که در این تشکل فعالند همه جزو جانبازان و جنگ رفته ها باشن؟همین که افراد دلسوز قشر ایثارگر باشن کافیه چرا اینقدر با عقده حرف میزنی؟؟؟ 2.واقعا دلم برای شما سوخت وقتی اینطور به ارزشهای جنگ توهین کردی در حالی که ادعا می کنی خودت زخم خورده ای...این که فردی در حال فعالیت برای جنگ ولو رزم یا آموزش یا حتی مثل همین شهید حسن تهرانی مقدم طراحی و تولید ادوات نظامی،شهید یا زخمی بشه نمی شه اسم اون رو مجروح یا شهید گذاشت؟؟؟؟ 3.من علاوه بر این که فعالیت های اجتماعی و سیاسی اقای فدایی رو رصد می کنم که همهشون مورد تایید امت حزب الله هستش، به این دلیل که همسایه ایشون هم هستم زندگی ساده و خاکی و مردمی این انسان شریف رو از نزدیک نظاره می کنم و به این ساده زیستی غبطه می خورم خدای بزرگ رو شاهد می گیرم که ایشون در سر زدن به خانواده شهدا لا اقل اینهایی که در همسایگی ما حضور دارند که شامل 5 خانواده شهید میشه چقدر مواظبت می کنن و مردم داریشون کاری کرده که همه با احترام ازشون یاد می کنن تو رو خدا من رو به کباب خور و ...متهم نکنید!ایشون خیلی مرد شریفیه بترسید از روز قیامت و اینطور راحت درمورد بقیه نظر ندید اتفاقا همین امروز ظهر که همراه پسر کوچکم برای رای دادن از منزل خارج شدم اقای فدایی مثل همیشه تنها و بدون هیچ همراه یا وسیله شخصی با پای پیاده به سمت منزل میرفتن و با اینکه ما چند ماهی بیشتر نیست که به محلشون امدیم اونقدر گرم و صمیمی برخورد کردن که انگار سالهاست ما رو می شناسند البته این اولین باری نیست که این رفتار رو از ایشون می بینیم همیشه و با همه همینطور با بزرگمنشی رفتار می کنن و در عین خستگی هرگز لبخند از چهرشون محو نمی شه در آخر هم به شما ای جانباز بازنده باید خاطر نشان کنم که: مطمئن باش اقای فدایی با امام محشور خواهد شد و ان شاالله ما نیز جزو آن گروه خواهیم بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس