ویژه ها

بهزاد نبوی و دوستان وی که با فتنه 88، سفره مردم را کوچک کردند و با برجام، ارزش پول ملی کشورمان را به شدت کاهش دادند، می گویند نباید دولت روحانی و جریان اصلاحات مقصر وضع موجود شناخته شوند!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** بهزاد نبوی:با آزمایش موشکی، برجام را ناکام گذاشتند

روزنامه شرق در مطلبی به نقل از «بهزاد نبوی» از فعالین اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه 88 نوشت: «به جوانان گفته‌ام سه راه بیشتر برای تغییر وضع موجود وجود ندارد؛ انقلاب، دخالت خارجی یا اصلاحات. انقلاب و دخالت خارجی که تکلیفش روشن است و نتایجش را اطرافمان می‌بینیم. می‌ماند اصلاحات. نه اینکه اصلاحات بی‌عیب‌ونقص است، بلکه تنها راه موجود است. من راه دیگری غیر از این سه راه نمی‌شناسم. معتقدم تنها راه ممکن کمتر بد، اصلاحات است. من نمی‌گویم بهترین راه‌حل‌ها را پیشنهاد می‌دهم، بلکه راه بهتری نمی‌شناسم. بله، راهی که ما می‌رویم حد یقف ندارد».

بهزاد نبوی در ادامه گفت: «من معتقد نیستم کاهش آرای این طیف بعد از سال 96، عمدتا معلول اشکالات درونی جریان اصلاحی و سایر میانه‌روها و ناتوانی و بدعمل‌کردن آنها باشد. متأسفانه بسیاری از دوستان وضع موجود را صرفا معلول عملکرد دولت و حتی اصلاح‌طلبان می‌دانند».

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: «روحانی با امضای برجام، یک پیروزی تاریخی بسیار مهم برای کشور، انقلاب و نظام به ارمغان آورد. از همان اول طیف تندرو شروع به مخالفت با این دستاورد بزرگ کرد و تلاش کرد مانع نتیجه‌بخشی برجام شود. روزی که برجام به تصویب مجلس می‌رسید، همزمان آزمایش موشک‌های دوربرد ما انجام شد که معنی و پیام داشت... متأسفانه با این قبیل اقدامات که یکی را مثال زدم، به دنیا این پیام داده شد که هیچ چیزی در ایران تغییر نکرده و با امضای برجام، امکان ایجاد و گسترش روابط اقتصادی وجود ندارد و هیئت‌های بزرگ خارجی بعد از این حوادث، ناامید و مأیوس بازگشتند».

بهزاد نبوی در مصاحبه مذکور، سه پیشنهاد برای تغییر در وضع موجود مطرح کرده است، انقلاب(بخوانید براندازی)، دخالت خارجی(باز هم بخوانید براندازی) و اصلاحات.

آقای بهزاد نبوی و دوستان وی در سال 88 گزینه اول و دوم را اجرا کردند، ابتدا با دروغ تقلب، کشور را به آشوب کشیدند، همزمان آمریکا با ابزارهای مختلف و از جمله صدور قطعنامه سنگین 1929 به کمک فتنه گران آمد، سفارتخانه های اروپایی و از جمله سفارت انگلیس به صورت ویژه و شبانه روزی فعال شدند، افراد وابسته به گروهک منافقین و فرقه بهاییت به میدان آمدند، مریم رجوی و عبدالمالک ریگی و نتانیاهو و اوباما و بایدن و هیلاری کلینتون به صورت ویژه از فتنه گران حمایت کردند.

اما در نهایت ملت عزیز و فهیم ایران در روز 9 دی- با گرایش های سیاسی مختلف- به میدان آمدند و فتنه 88 را که با دروغ تقلب- که رمز آشوب بود- آغاز و در ادامه با فشارهای خارجی و قطعنامه های ضدایرانی و سپس جسارت به ساحت اباعبدالله الحسین(ع) و هلهله در روز عاشورا ادامه یافت، ناکام گذاشتند.

روزها و سالها گذشت، در سال 92 با پیروزی دولت روحانی، اعضای اصلی ستاد میرحسین موسوی و ستاد مهدی کروبی با موج سواری بر روی تبعات اقتصادی فتنه 88 و در نقش یک منجی و با ایجاد دوگانه «هسته ای-معیشت» و چرخش همزمان «چرخ کارخانه ها و چرخ سانتریفیوژها» به میدان آمدند.

عباس آخوندی- عضو ارشد ستاد میرحسین- در وزارت راه و شهرسازی مستقر شد. بیژن زنگنه در وزارت نفت مستقر شد. نعمت زاده، ترکان، ربیعی، حسین فریدون، ابتکار و...صندلی های کابینه را در اختیار گرفتند.

در سال 94 نیز اصلاح طلبان با لیست امید در انتخابات مجلس دهم شرکت کرده و تاکید کردند که اکثریت مطلق مجلس را در اختیار گرفته اند. در سال 96 نیز شورای شهر و شهرداری در برخی کلانشهرها و از جمله تهران در اختیار اصلاح طلبان قرار گرفت.

برجام امضا و اجرا شد، اما به دلیل متن بسیار ضعیف توافق هسته ای و بی توجهی دولت به 28 شرط ابلاغی، این توافق هیچ دستاوردی برای کشورمان نداشت.

حالا افرادی همچون بهزاد نبوی که با صحنه گردانی فتنه 88، سفره مردم را کوچک کردند و در ادامه با برجام، ارزش پول ملی کشورمان را به شدت کاهش دادند، ژست شاکی به خود گرفته و معترض می شوند که نباید دولت روحانی و جریان اصلاحات مقصر وضع موجود شناخته شوند!

برخلاف ادعای بهزاد نبوی، راه حل اصلی برای تغییر وضع موجود، کنارزدن فتنه گران از نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز، مدیریت جهادی، مجاهدت شبانه روزی، عدم اعتماد به دشمن، اعتماد ویژه به جوانان متخصص و انقلابی، اتکا به توان داخلی و اجرای دیپلماسی مقتدرانه در عرصه بین المللی است.

** خطوط قرمز ایران در مذاکره قابل تغییر است

روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم «فریدون مجلسی» دیپلمات سابق که اکنون خانواده اش ساکن آمریکا هستند، نوشت: «به ‌زودی بایدن به برجام بدون هیچ‌گونه پیش‌شرطی باز خواهد گشت و در این زمینه از هیچ کشوری نیز اجازه نخواهد گرفت. او معتقد است که خروج آمریکا از برجام یک امر باطل بوده است و بنابراین این رویه اشتباه را اصلاح می‌کند. این بازگشت به برجام به این معنا نیست که او به خواسته‌های ایران تن می‌دهد اما حسن‌نیت را نشان می‌دهد و حتی ممکن است برخی از تحریم‌های دوران اوباما را در این راستا لغو کند تا ایران از بحران اقتصادی کمی رهایی یابد. البته لازمه آن این است که پیرامون آن گفت‌وگو شود و با تعامل نظرات به یکدیگر نزدیک گردد».

مجلسی در ادامه نوشت: «در برخی مواضع باید تجدیدنظر کرد تا بتوان در این عرصه به نتیجه مطلوب رسید. در این زمینه ایران یک بستر کمکی به نام برجام دارد که اگر نمی‌خواهد به صورت مستقیم با آمریکا گفت وگو کند، می‌تواند از آن استفاده نماید. باید توجه داشته که کشورهای دیگر نیز خطوط قرمزی دارند و زمانی آنها به خطوط قرمز ما توجه می‌کنند که ما نیز همین کار را انجام دهیم. این خطوط قرمز دائمی نیست و با زمان ممکن است تغییرکنند... ایران باید در ابتدا به توانمندی‌های خود نگاه کند، سپس خواسته‌های خود را مطرح کند و در گام آخر این سنجش را انجام دهد که کدام خواسته‌ها با توجه به توانمندی‌هایی که دارد قابل مطرح کردن است و می‌تواند معقول و منطقی با عصر حاضر باشد».

تعریفی که اصلاح طلبان از «جو بایدن» دارند، اصلا در عالم واقعیت وجود ندارد؛ چرا که هم بایدن و هم اعضای ارشد تیم وی صراحتا اعلام کرده اند که برای بازگشت به برجام، شرط و شروط دارند.

دموکرات ها اعلام کرده اند که در صورتی به برجام بازمی گردند که اولا ایران کاهش تعهدات خود را لغو کند، سپس محدودیت های برجامی را دائمی کرده و صنعت موشکی و قدرت منطقه ای را نیز به مفاد برجام اضافه کند.

با اینحال باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که آمریکا تعهدات خود را اجرا کند، چه بسا که در سال 94 دقیقا در همان مقطعی که آقایان روحانی و ظریف و عراقچی و صالحی تاکید کرده بودند که «امروز تحریم ها یکجا لغو می شود»، دقیقا در همان روز، دولت اوباما نه تنها تحریم ها را لغو نکرد، بلکه تحریم های جدیدی علیه ایران تصویب کرد.

یکی از فعالین اصلاح طلب چندی پیش تاکید کرده بود که دموکرات ها و جمهوری خواهان درباره ارزش های آمریکایی و منافع ملی خود اصلا کوتاه نیامده و معامله نمی کنند؛ اما همین طیف مدعی است که خطوط قرمز ایران- بخوانید قدرت دفاعی و توانمندی های علمی و...- قابل مذاکره و معامله است و ما باید به این ها چوب حراج بزنیم.

** لیلاز: بشدت طرفدار یک انتقام سخت درباره شهید سلیمانی هستم

«سعید لیلاز» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه ایران گفت: «رسماً اعلام می‌کنم که بشدت طرفدار یک انتقام سخت درباره شهید سلیمانی هستم و نباید کوچک‌ترین اهمالی در این زمینه بکنیم. حتی اگر صد سال طول بکشد ما نباید در این زمینه کوتاه بیاییم و این مسأله را فراموش کنیم. ضربه بسیار سختی برای ما بود و برای شخص من ضربه حیثیتی بسیار بزرگی بود، هرچند این ترور کوچک‌ترین اهمیت نظامی برای امریکا نداشت، اما آسیب بزرگی به کشور زد».

همانطور که لیلاز تاکید کرده، انتقام خون سردار سلیمانی قطعی است، اما با اینحال در هفته های اخیر فعالین اصلاح طلب بارها مدعی شدند که در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مقامات ایران باید از بیان اظهارات تند پرهیز کرده و آمریکا را تحریک نکنند.

این ادعای مضحک در حالی است که همین پارسال ایران- در اقدامی بی سابقه- با موشک باران پایگاه عین الاسد، آمریکا را تحقیر کرد. مقامات آمریکایی و از جمله ترامپ در ابتدا با لاف زنی از پاسخ قاطع سخن گفتند ولیکن به فاصله بسیار کوتاهی، از موضع قبلی عقب نشینی کرده و اقدامی انجام ندادند.

هیچگاه نباید به طرف جنایتکار درباره عدم واکنش اطمینان خاطر داد و باید به گونه ای اظهارنظر کرد و در ادامه به گونه ای رفتار کرد که آمرین و عاملین جنایت، هر لحظه از اینکه ممکن است انتقام سخت و سیلی محکم ایران بر گوششان نواخته شود، در هراس و وحشت و استیصال باشند.

از سوی دیگر، نباید حساب دولت بایدن را از حساب تروریسم و آدم کشی و جنایت تفکیک کردبایدن پیش از این معاون اول دولت اوباما بوده است، همان دولتی که داعش را ایجاد و همچنین دانشمندان هسته ای ایران را ترور کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 82
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • هادی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    44 8
    اقای بهزاد نبوی لطفا دهنت را ببند
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      27 10
      بهزاد نبوی ساکت شو برو ...
    • س IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      25 5
      بهزاد خان مگر آزمایش موشکی جزیی از برجام بود که با انجام آن مشکل ایجاد بشه .. دنبال بهانه میگردین دیگه ، بعد هم فکر کردین بقیه قبول میکنند این بهانه های مسخره رو .. طبق توافقات هسته ای تمام تعهدات ما انجام شد ولی طرف مقابل هیچی .. این چه ربطی به آزمایش موشکی داره ؟!! . عجب رویی هم دارین!
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      17 5
      اصلاربطی به موشک نداشت این برجامتون پر بوداز امتیازدادن به غرب.. اونابه بهانه ی حقوق بشرونقض روح برجام تحریم میکردن امریکابااینکه دشمنه هنوزاین اراجیف رانگفته ک بخاطرموشک رفتم بیرون.. اونابخاطرامتیاز گرفتن بیشترازشماباهمدستی اروپارفت بیرون میگن کاملانوکرمابشیدیاتحریم یاهیچ فقط باخت وباخت وباخت رابرای ایران میخوان وگرنه اوناکه هزاران موشک دارن چکاری به موشکهای مادارن اوناهدفشون تغییرحکومته
    • SE ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      15 5
      آقای بهزاد نبوی شما اصلاح طلبان و سایر برجامیان بزرگترین نقص کننده برجام هستید چون هنوز نفس میکشید
    • محمدایوب IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      16 2
      راه چهارم هم اینکه منتظر حضرت عزاییل باشی.
    • سید IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      14 2
      اصلاح طلبان تهوع آور امثال بهزاد نبوی و تاجزاده و حجاریان با توجه به سوابق سیاسی شان به درستی مرگ جریان فکری شان را با تداوم وضع موجود پیش بینی کرده اند و می دانند چنانچه نتوانند ارتباط سیاسی خود با غرب و به ویژه آمریکای جنایت کار و صهیون زده را برقرار کنند در اثر آسم سیاسی ای که به آن دچار شده اند مبتلا به انسداد سیاسی خواهند شد و مرگ شان حتمی است! از این رو بسیار اهمیت داد که مردم با آگاهی در انتخابات سال آینده شرکت کرده و خود ابزاری برای احیاء این خائنین و جرثومه های فساد نشوند!!
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      10 2
      به گفته برایان هوک برجام حتی امضاء هم نداشت و قراردادی که فاقد امضاء و ضمانت است قابل اجرا و قابل حفظ کردن نیست.
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      12 2
      روز فردای امضاء برجام دولت اوباما با تصویب قانون تحریم ویزای امریکا برای اتباع 38 کشور که به ایران سفر می کنند آشکارا برجام را نقض کرد و آزمایش موشکی یکسال بعد از امضاء برجام بود و اصلا"موشک هیچ ربطی به برجام ندارد.
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      12 1
      بیچاره گی مدعیان اصلاحات بجایی رسیده که شکست برجام و تشدید تحریم ها را به گردن رقیب سیاسی شون می اندازند و فرار به جلو می کنند !
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      11 0
      حتی ترکمنچای هم نسخه فارسی داشت چرا برجام نداشت ؟!
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      13 4
      مردم ایران بالاخره این ننگ نامه یکطرفه برجام که فقط به نفع امریکا و اروپا را آتش خواهند زد.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      11 1
      در طول مذاکرات برجام مقامات مذاکره کننده امریکایی بارها گفتن که عمده تحریمهای ضد ایرانی به بهانه های موشکی و حقوق بشری باقی می مانند و لغو نمی شوند اما ظریف و عراقچی میگفتن این حرف ها برای آنها مصرف داخلی دارد !!!
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      11 1
      بهزاد نبوی پاسخگو باشد کشورهای کوبا و ونزوئلا و غیره که برنامه هسته ای و موشکی ندارند چرا تحت تحریمهای ظالمانه امریکا قرار دارند؟!
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      6 1
      بهزاد نبوی پاسخگو باشد که 25 سال قبل که تحریم بانکی و نفتی و لیست سیاه FATF نبود چرا قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین چندین برابر شد و تورم رکورد زد؟!
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      7 1
      بهزاد خان نبوی اول درباره کارنامه سیاهش در دهه شصت که حتی تا مرز اعدام هم رفت اما توسط آقای هاشمی از پای چوبه دار برگشت توضیح بده. از ارتباطش با ابر متهم سایپا که اعدام شد تا همکاری با کشمیری در ترور دفتر نخست وزیری! بعدش هم درباره جمله خدایا شعور را به جای شعار در اذهان ما قرار ده هم بگه که از موشکی شدن ایران در بحبوحه جنگ تحمیلی یعنی اوایل دهه شصت جلوگیری کرد. همکاری در فتنه ۸۸ و ایجاد ساختار فسادزای خودروسازی و نشر اکاذیب هم به کنار!
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      7 1
      سال ۹۲ و ۹۶ هم یه مشت بیسواد در روزنامه های اصلاحطلب اراجیف جناب مجلسی رو تکرار میکردن. از سعدآباد شروع میکردند و به ژاپن یا سوئیس یاآلمان میرسیدند! نتیجه اما برجامی شد که آمریکا به راحتی ازش خارج شد و ایران در برزخ برجام ماند. حالا همین قبیله ماهی قرمز ها دوباره قلم فرسایی میکنند و چرندیات ساخته ذهن خودشان را برای ملت رنج دیده ما نسخه میکنند. اگر دوباره میدان را این جماعت بدست بیاورند ایران به لیبی ثانی تبدیل میشود
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      4 0
      البته بایدن به برجام برمیگردد اما آنموقع نه ایرانی وجود دارد و نه دیپلمات اصلاحطلبی! چرا که همه شان با تابعیت آمریکایی شان به وطن مادری شان همانجا که زنان و فرزندانشان در آن زندگی میکنند برمیگردند.
    • بهزاد نبوی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      6 0
      بهزاد نبوی یک خائن است
    • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      2 0
      آیا امریکا نبود که با تحریم ها حین مذاکره کردن و پس از آن، برجام را به گند کشید؟ خیلی شوتی
  • FR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    13 4
    برجام چه ربطی به موشک داشت؟ مگه نگفتید فقط هسته ای؟ پس دروغ میگفتید میخواستید کل مملکتو بدید بره! ای بر هرچی خائنه لعنت
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      7 0
      اتفاقا امثال بهزاد خان نبوی ید بیضایی در خراب کردن روابط ایران با دنیا دارند. از التماس مهدی هاشمی به غربیا برای تخریم بیشتر گرفته، تا نامه فتنه گران به آمریکائیها برای تصویب تحریم های درجا و فلج کننده که حاصلش قطعنامه ۱۹۲۲ شد تازه اتفاقات دوران وزارت ربیعی معروف به حاج عباد بر واجا هم بماند که چه کارهایی برای مایوس کردن طرف اروپایی بخصوص آلمانیها انجام دادن
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      6 0
      بهزاد نبوی و احمد شیرزاد و علی ربیعی یا حاج عباد و امثالهم از اساتید صاحب سبک در تخریب ایران در مجامع بین المللی و تخریب روابط ایران با دنیا هستن اونوقت کشورم ۳۲ سال دربست دردست داشتن اما حالا اراجیف به هم میبافن.
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      4 1
      برجام هیچ ربطی به موشک نداره
  • مجتبی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    24 1
    راه چهارمی هم هست. دهان مبارک را ببندید و به گوشه ای بخزید و کار را به حزب اللهی ها بسپارید.
    • شرقی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      8 0
      همین که اصلاحات را راه کمتر بد نسبت به انقلاب و دخالت خارجی می دانند گواهی بر این حرف است که، اصلاحات غده ی سرطانی ست که در صورت جراحی آن ایران از رنج و گرفتاری نجات پیدا خواهد کرد. خودشان هم دارند اعتراف می کنند!
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 8
    هم‌زمان آزمایش موشک‌های دوربرد ما انجام شد که معنی و پیام داشت... متأسفانه با این قبیل اقدامات که یکی را مثال زدم، به دنیا این پیام داده شد که هیچ چیزی در ایران تغییر نکرده و با امضای برجام، امکان ایجاد و گسترش روابط اقتصادی وجود ندارد و هیئت‌های بزرگ خارجی بعد از این حوادث، ناامید و مأیوس بازگشتند
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      8 0
      قول روحانی به موگرینی برای ماندن در برجام باعث شد تا ترامپ با خیال راحت از برجام خارج بشود.
  • FR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    10 0
    اگر به امریکا رو بدی میگه سربازاتون نباید کلاش و تفنگ داشته باشن باید با چوب نگهبانی بدن چوبشم نباید بزرکتر از یه نیم متر باشه!
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      4 0
      آفرین. خیلی خوب بود
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 0
    جناب اصلاح طلب . ای تو اون برجامت . خوب شد ؟
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      4 0
      برجامو پله کردند و ملتو ذله کردند دست بردار هم نیستن !
  • FR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    9 0
    به نظر شما چرا باید یه روزنامه تیتر درشت بزنه " زیان بورس در راه است" و جو سازی کنه علیه بورس؟
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      6 0
      همصدایی برخی اصلاح طلبان با دشمن خیلی تابلو هست
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 0
    خدا هدایت کنه اینها را فقط می خوان نفر اول باشند نبودند به زمین و زمان بد می گن
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 0
    بهزاد نبوی آفتابش لب بومه، هنوز کاسه لیسی غرب رو تموم نکرده
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 0
    چرا یه فتنه گر یه مجرم امنیتی میتونه به این راحتی تعیین تکلیف کنه واسه کشور هر جای دیگه حکم اینا اعدامه اینجا راحت تز براندازی و ویران کردن موشک و هسته ای و اقتصاد میدن
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    7 0
    بهزاد - بدزاد
  • بهادری IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 0
    با سلام آقای نبوی لطف کنید نظرتان را برای خودتان نگه دارید اون موقع که در قدرت بودیید برای مردم چکار کردیید که حالا جپ و راست نظریه پردازی میکنید مردم ایران فهیم و دانا هستند و احتیاجی به دلسوزیهای ناپدری شما ندارند تو رو خدا دست از سر ملت وردارید میشه لطفا
  • محمد رضا IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 0
    اقای نبوی خود رئیس جمهور هم گفتن علت خروج ترامپ از برجام اغتشاشات دی ماه سال 96بود کمتر به مردم دروغ بگید اصلاح طلبا عادت دارن بی عرضگی خودشون رو مخفی کنن.
  • تک سوار DE ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 0
    ما تاحالا فکر می کردیم که تو برجام فقط تعهد هسته ای دادید که اونم اژانس بارها تایید کرد ولی الان مشخص شده که تعهد موشکی هم دادید. ای نابکار
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    7 0
    مذاکره بی مذاکره وطن فروشان اصلاح طلبه تسلیم طلب
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      2 0
      توان موشکی قابل مذاکره نیست
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    8 0
    مرگ بر اصلاح طلبان
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      2 0
      مرگ بر آمریکا
  • احمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    7 0
    شما بهتره با دوستای انگلیسی به پترو پارس ت برسی. مرد اوباما یه روز بعد تحریم کرد
  • ایرانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 0
    آیا آقای نبوی به عنوان یک فرد روشنفکر! تا بحال متوجه نشده است که اصولا آمریکا و هژمونی مالی صهیونیستی غربی همیشه مخالف پیشرفت و استقلال کشورهای نفت خیز و به ویژه ایران بودند - هستند و خواهند بود؟ البته منظور از پیشرفت نه به شکل الگوی مصرفی مانند امارت متحده ( دیسنی لند) بلکه بر اساس الگوی تولیدی و علمی. سوال: ایا بحرین را میشود با ایران مقایسه کرد؟ و یا ایا ایسلند قابل مقایسه با کشوری مثل روسیه هست؟ کلا شرایط متفاوت است. طیف ایشان با واگذاری امتیازات بیشمارهسته ای کشورمان به دیگران باعث شدند بسیاری از صنایع و کارخانجات تولیدی بزرگ تعطیل وسیل عظیمی از مردم بیکار درگیر مشکلات معیشتی روزافزون شوند که در طول دوران مدیرتی به اصطلاح اصلاح طلب اتفاق افتاد و ازآن زمان بسیاری از دوستان شیفته محصولات غربی اقای نبوی در تکاپوی واردات محصولات شیک و لوکس از خارج از کشور میباشند.
  • !! IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 0
    بهزاد ! ببند !!
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      3 0
      اصلاح طلبان تندرو، بلندگوهای ترامپ در ایران هستند
  • DE ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 0
    بهزاد ابَوی: با رزمایش , برجام موشکی ما اصلاح طلبها را ناکام گذاشتند/ خطوط قرمز ایران در مذاکره متغیر است . از قرمز آتشین که خطوط سپاهیان اسلام و نقطه مرگ دشمن است تا زرد پاچه ای که رنگ اصلاح طلبان و غربگدایان و دولا شدن آنها در مقابل غرب است . مگر یک گیرین کارت چقدر ارزش دارد که انسان وطن خود را بفروشد؟
    • ایرانی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      4 0
      به نظر این آقای نبوی مبحث اصلاحات به شکل اصولی و منطقی در راستای توانمندتر شدن قدرت وکارایی مدیریتی داخلی را با خودفروشی اشتباه گرفته.
    • DE ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      4 0
      مگر یک " گیرین " کارت چقدر ارزش دارد که انسان وطن خود را بفروشد؟ خخخ از دست شما برو بچ با سلیقه مشرق بابا ایول .
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 0
    چون پیر شدی بهزاد ... بیرون رو
  • قلندر IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 0
    اگر این حضرات خبیث و بد طینت نبودند، این را هم می گفتند که همان روزهای اول اجرای رسمی برجام آمریکا نام ۱۱ شرکت و افراد جدید به بهانه موشکی تحریم کرد. فقط غر غر می کنند که چرا ایران آزمایش موشکی انجام داد.
  • موسی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 0
    آقای بهزاد اموی فکرنمی کنی که دیگه بس است این همه اراجیف بافی ؛ توچقدرآدم بدی هستی بنده خدااگه ایران را به ارباب ت آمریکا تحویل بدیم راضی میشوی
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 0
    نمیشه گفت حرفهای نبوی به خاطر پیری و خرفتی هست که همه ی افسارطلبان این نظر رو دارن !،
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    3 0
    موشک ها ربطی به برجام نداشت و برجام هم ربطی به موشک ها نداشت. اینکه عرضه دفاع از حقوق سیاسی و ... کشور رو ندارید آدرس دهی کنید لطفا.
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 0
    اصلاح‌طلبان مرداد ماه ۱۴۰۰ وارد زباله دان تاریخ خواهند شد
    • میثم IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      7 0
      انشاءالله
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    2 0
    عمویادگار نمی ری توغارعمویادگار خوب کردیم تاکورشوند هر آنکسا نی که نمی توانند ببینند خودشان اهل عیالشان جناب عمویادگار خرجام بخشیدیم به خودشان می توانیدبروید عذاداری کنید خوب کردیم خوب کردیم مثل یک غنچه شکفتیم اگر خیلی از بابت ناکامی در خرجام خیلی سوختین می توانید بشینید روی آب یخ تاشاید شاید بعد از مردنتان آنهم اگر تکید می کنم اگر در قبر خوب شود با خوردن بدنهای ناپاکتان توسط نیش مارها عقربهای قبرواما اگر خیلی ور بزنید fltf تان را هم سرنگون و ناکام می گذاریم
  • ا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 0
    بیشتراین اصلاحات افسادی وخائن به ملت وکشورخیلی حرف بی حساب،بی معنی واضافه می زنند.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    3 0
    آقای نبوی سرخپوستان هم آزمایش موشکی کردند که انگلوامریکن ها این جوری قلع و قمعشون کردند. برید تاریخ بخونید تا بفهمید آمریکایی به عهدشکنی شهره هستند حتی سر شوروی ها کلاه گذاشتند.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 1
    یعنی کسی هست که در ایران این صداها را بشنود و هنوز متوجه نشده باشد این جماعت چپول سیاسی اصلاح طلب ستون پنجم و پیاده نظام دشمنان خارجی ایران در داخل کشور هستند و، وظیفه ای جز تضعیف و تسلیم ایران عزیز را به جریان حاکم بر غرب دارند .. شرم بر شما میهن فروشان خائن !
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 2
    گمشید بریدجای عیاشان ترامپ ونتانیاهو راجاروکنیدوبراشونوکری وکلفتی کنید.
  • علی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 2
    آقای بهزاد نبوی: لطفاً خفه شوید و حرف نزنید. نظام باید سالها پیش شما را که قاتل شهید رجایی و شهید باهنر بودید اعدام می کرد و نکرد، چرا؟ نمی دانم. چقدر حرف مفت می زنید؟ سرسپردگی به بیگانه و خیانت شما به دوست تا کجاست؟ مگر انکار می کنید که کشمیری خبیث توسط شما کیف حاوی بمب را به جلسه نخست وزیری آورد و جلوی پای رجایی عزیز منفجر کرد؟
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    3 2
    آقای بهزاد نبوی اگر وجود داری یک کمی در باره مذاکرات دهه 60 خودت با آمریکائی ها بگو!!!!!
  • میثم IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    3 1
    ممنون مشرق بابت روشنگری.
  • سید IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 2
    به بهزاد نبوی می گویند چریک پیر ولی حرفاش شباهتی به یک چریک نداره بیشتربه حرفای یک ... ....شبیه است
  • سعید IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 2
    بهزاد نبوی عضو نفوذی (انحراف عقیدتی هست که توسط یهودیان مخفی شکل گرفته،مثل نیما زم که به جادوگران یهودی مراجعه کرد،مثل هیتلر که توسط جادوگر یهودی منحرف شد و...) گفته سه راه بیشتر برای تغییر وضع موجود نمیشناسم ۱_انقلاب (بر اندازی) ۲_دخالت خارجی(بر اندازی) ۳_اصلاحات(براندازی به همراه عیش ونوش و چپاول داراییهای عمومی و دست بردن در جیب مردم)
  • ممقانی IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 2
    کاش وقتی از این نفوذی سازمان سیا مطلب می گذارید حتما از کتاب خاطرات مرحوم سید رضا زواره ای( عضو حقوقی شورای نگهبان) و قسمت مربوط به این نبوی و فرمایشات امام در مورد این فرد را هم برای آگاهی عمومی بیاورید کسانی که به دلداگی و عقده حقارت در زمان زندان قبل از انقلاب که پیش مجاهدین خلق داشتند نام گروه خود را مجاهدین انقلاب گذاشتند و آنها شم سیاسی نداشته و بدبخت و آواره عالم شدند
  • سیروس IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 2
    اگه ایشان بفهمه چی می گه خوبه ! اگه موشک ها نبودنذ اصلا باهات مذاکره نمی کردند ! مثل لیبی !
  • محمداسماعیل IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 1
    این آدم اول انقلاب تاالان خیلی به نظام خیانت کرده ودرفتنه 88 نقش اساسی داشت وبایدجوابگوباشد ومتهم به خیانتهای بزرگی است.خدالعنت کنداین جریانهای تحریف فتنه گررا.
  • مجید IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    بهزاد..خف میدونی یعنی چی؟
  • ... IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 0
    بله آقای نبوی! گزینه اول و برتر، همان انقلاب است، منتها انقلاب فکری، هر وقت مردم فکرشان و به دنبال آن، انتخابشان را عوض کردند و شما منفعت طلبان غربگدا را کنار زدند، چرخ اقتصاد و عزت و سربلندی در مسیر خودش قرار می گیرد.
  • ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    ویروسهای جهش یافته اصلاح طلبنا
  • محمد ملایی از قم IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 2
    بازم این پیر خرفت دهان باز کرد کدوم بانجام ملت رو ذلیل کردید با این ننگ نامه برو تلقینتو تکرار کن داری به مسعود رجوی ملحق میشی چریک پیر!!!!
  • DE ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 1
    بزودی نسل شما خائنین را از ایران عزیز منقرض خواهیم کرد تا دیگر فرصت عرض اندام نداشته باشید .مرگ بر غربزده های داخلی
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 1
    عقیم ماندن برجام به دلیل حماقت امثال شما درمتن قرارداد برجام است .
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 1
    بایدبه بهزادیاداورشدکه۳راه وجودنداردبلکه ۲راه وجوددارد ،راه مقاومت وایستادگی وراه محافظه کاری ووادادگی،راه سومی نیست در۸سال اخیرراه دوم تجربه شدونتیجه اش وضع موجودوخسران محض بود انشاالله چندماه اتی مسیر انقلابی مقاومت بادولت جدید کلید خواهد خورد
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    اصلاح طلبان باعث و بانی وضع موجود هستند
  • علی IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 1
    بهزاد چقدر پیر شدی واقعا دیگه بوی کافور میدی مواظب باش تو استخر وطن فروشی غرق نشی
  • جلیل FR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    0 0
    در اصل هدف برجام ناکامی ایران بود . بهزاد مرد از بالا صحبت می کنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس