کد خبر 1157189
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: قبلا برخی حقایق را به آقای "محمود امجد" گفته بودند که نشان می داد اشتباه قضاوت کرده است. او اما در حالی که منفعل شده بود، پاسخ داده بود "پسرم محمد، سر سفره حلال بزرگ شده و امکان نداره دروغ بگه"!

به قول برادر محترمی، مگر پسر حضرت نوح، سر سفره حلال بزرگ نشده بود که توحید و نبوت را انکار کرد؟! این چه استدلال سست و بی پایه ای است؟ مگر به صرف بزرگ شدن سر سفره حلال، انسان معصوم می شود. " پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد...".

حضرت نوح با همه عصمت و قداست و خدماتش، وقتی خواست شفاعت فرزند نا خلفش را بکند (نه این که نعوذ بالله عقل و اختیار خود را دست او بسپارد!)، از خداوند عتاب شنید: "یا نُوحُ إِنَّهُ لَیْسَ مِنْ أَهْلِکَ إِنَّهُ عَمَلٌ غَیْرُ صالِحٍ فَلا تَسْئَلْنِ ما لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنِّی أَعِظُکَ أَنْ تَکُونَ مِنَ الْجاهِلینَ".

به پسر نوح، "جعفر کذاب" را اضافه کنید که فرزند امام هادی (علیه السلام) و عموی امام زمان (عج) بود. او هم سر حلال ترین سفره بزرگ شده بود؛ اما پس از شهادت امام هادی (ع)، به دروغ ادعای امامت کرد و مورد سرزنش ائمه (ع) قرار گرفت.

ما درباره حلال و حرام سفره آقای امجد قضاوتی نمی کنیم؛ اما یک نکته روشن است و آن، سفره امکانات رسانه های ضد دین و ضد ایرانی است که با پول و مدیریت عربستان و انگلیس و اسرائیل و آمریکا اداره می شود و در خدمت به بازی گرفتن امجد و امجد ها قرار گرفته است.

آقای امجد سر سفره این شبکه سیاسی و رسانه ای آلوده به خیانت و جنایت نشسته است. سند جفا از این روشن تر؛ که رسانه های ضد اسلام و ایران، امجد را بازیچه قرار داده و به او سرویس می دهند؟ این آیه قرآن به گوش آقای امجد نخورده که "وَ ما کُنْتُ مُتَّخِذَ الْمُضِلِّینَ عَضُداً. من گمراهان را به یاری نمی گیرم"؟!

آیا خبر ندارد که امیر مومنان و امام حسین (علیهما السلام) با استناد به همین آیه، دست رد به سینه مدعیان حمایت زدند؟!

این نکته را هم حجت الاسلام و دیگران نقل کرده اند که "سال قبل از فتنه ۸۸ که رفت و آمدهای خاتمی، تاجزاده ، نوری و ... به منزل و روضه آقای امجد زیاد شده بود، آیت الله خوشوقت فرمودند این روضه تان را مراقبت کنید تا هر کس و ناکسی وارد نشود.

آقای امجد گفت آقا نمیتونم که دم در بایستم و به این بگم بیا و به اون بگم نیا. آقای خوشوقت فرمودند پس این روضه را تعطیل کن! آقای امجد گفت نمیتونم. آیت الله خوشوقت فرمودند پس چوبش را خواهی خورد".

اولیای دین دقیق فرمودند که "المرء علی دین خلیله و قرینه. انسان بر دین دوست و همنشین خویش است".


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    3 0
    یک عمری ادعای دین و عرفان و اخلاق میکنی بعد خداوند میگه تو که اینقدر ادعا داری بیا توی گود عمل واسه امتحان، ببینیم مثل ابراهیم خلیل و نوح و خزعلی و ...میشی و حق را بر فرزندت ترحیح میدی یا مثل زبیر و امثالش فرزندت را بر حق ترجیح میدی؟ العنكبوت أَحَسِبَ النَّاسُ أَن يُتْرَكُوا أَن يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ ﺁﻳﺎ ﻣﺮﺩم ﮔﻤﺎﻥ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻪ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ : ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻳﻢ ، ﺭﻫﺎ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ [ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺟﺎﻥ ، ﻣﺎﻝ ، ﺍﻭﻟﺎﺩ ﻭ ﺣﻮﺍﺩﺙ ] ﻣﻮﺭﺩ ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﻤﻰ ﮔﻴﺮﻧﺪ ؟(٢) وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ فَلَيَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِينَ صَدَقُوا وَلَيَعْلَمَنَّ الْكَاذِبِينَ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﻳﻘﻴﻨﺎً ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ ، ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﻢ [ ﭘﺲ ﺍﻳﻨﺎﻥ ﻫﻢ ﺑﻲ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ ] ، ﻭ ﺑﻲ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺧﺪﺍ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ [ ﺩﺭ ﺍﺩﻋﺎﻱ ﺍﻳﻤﺎﻥ ] ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻣﻰ ﺷﻨﺎﺳﺪ ، ﻭ ﻗﻄﻌﺎً ﺩﺭﻭﻏﮕﻮﻳﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﻣﻰ ﺷﻨﺎﺳﺪ .(٣)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس