کد خبر 1155593
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
سرمربی اولسان: نباید مقابل پرسپولیس اشتباه کنیم/می‌خواهیم با جام قهرمانی به کره برگردیم

سرمربی اولسان هیوندای در مصاحبه با سایت AFC گفت: باید به بهترین شکل خود را برای بازی پرسپولیس آماده کنیم و اشتباهات بازی های گذشته را تکرار نکنیم.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کیم دو هوون، سرمربی اولسان هیوندای کره جنوبی بعد از راه یابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 به تمجید از بیورن یانسن لژیونر نروژی خود پرداخت.

کیم در مصاحبه خود عنوان کرد: بعد از آمدن یانسن وارد زمین بازی، جو به نفع ما تغییر کرد و به تیم در بازی با ویسل کوبه بسیار کمک کرد. به نظرم ویسل در این بازی با استفاده از مدافع قد بلند خود به دفاع پرداخت و تاکتیک ما را در توپ های ارسالی خنثی کرد. به همین خاطر ما با استفاده از توانایی یانسن یک استراتژی دیگری را پیاده کردیم. هافبک های ما در این بازی دوندگی زیادی داشتند که به مهاجمان کمک زیادی کرد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس مقابل اولسان باید دفاعی بازی کند

وی افزود: ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در هر بازی بیشتر از دو گل به رقبا زدیم به همین خاطر جو خوبی در تیم حاکم است. امیدواریم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس در فینال داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی اولسان ادامه داد: در شرایط کنونی مهمترین چیز این است که ما در این چند روز خود را ریکاوری کنیم. ما تنها یک بازی پیش رو داریم. آنچه که باید مقابل پرسپولیس ایران در فینال اجرا کنیم را به شکل صحیح مرور کنیم و نباید اشتباهات بازی های گذشته را در این بازی حساس تکرار کنیم. می خواهیم این رقابت ها را به خوبی به پایان ببریم و با جام قهرمانی به کره برگردیم.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شنبه آینده(29 آذر) در ورزشگاه الجنوب دوحه در ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 5
    به امید خدا موفق میشین. نابودی تیم لنگی کیسه کش حکومتی آرزوی خیلیاااست. هیچ کس دوس نداره خوشحالی تیم همیشه رانت خواری که اسطورش چون علی پروین و شاهرودی و پیروانی و میناوند و پیوس و درخشان رو ببینه.. . اگـه وزیر ورزش ... میزاشت همین الااان استقلال تو فینال بود نه لنگ بی مکتب.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      4 1
      متأسفم فقط همین.دریغ از یک جو غیرت
    • عنایت IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      2 3
      شما رو روز شنبه با روی سیاه می‌بینیم. متخصص آسیا. آرزوی شما خاطرات ماست.
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      0 0
      آخه چرت و پرت گفتن حدی داره وزیر چکار به بازی داره یه بار مرور کنید بازیکن سال آسیا از پرسپولیس بهترین ها از پرسپولیس لژیونرهای معروف از پرسپولیس زننده گل قرن از پرسپولیس نکنه همه اینا الکی بودن و وزیر انتخابشون کرده
    • علی IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      0 0
      د اخه ابلح حسود میدونی در مورد کی و چه کسانی صحبت میکنی اینایی که گفتی چقد برای تو احمق افتخار افربنی کردن خوشحالم که امثالی همچون تو بی خرد مقابل تیم پرسپولیس هستین تا همسو
  • محمد حسین IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    نه لنگ خوبه نه کیسه لعنت به بد خواهاشون
  • سارینا IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    واقعن هستم پرسپولیس باید برنده باشه وهمیشه باید پرسپولیس برنده باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس