کد خبر 1155507
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
رستگاری پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با توری که نمی لرزد!

فاصله پرسپولیس با تحقق رویای خود ۹۰ دقیقه گل نخوردن است؛ کاری که این تیم از شروع متمرکز مسابقات لیگ قهرمانان تا دیدار نیمه نهایی به خوبی آنرا انجام داد و حالا مترصد تکرار این موفقیت است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین بار در سه فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است تا شانس خود را برای نخستین قهرمانی در این رقابت‌ها بار دیگر بیازماید.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به فینال مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن رسیدند که به دلیل شیوع جهانی بیماری کرونا مجبور به برگزاری ادامه این رقابت‌ها از هفته سوم مرحله گروهی در دوحه قطر شدند.

سرخپوشان پایتخت پس از کسب یک امتیاز در دو بازی با تغییرات اساسی در لیست بازیکنان خود به دلیل نقل و انتقالات تابستانی به قطر رفت تا در نا امیدی قدم به قدم به تحقق رویای هواداران خود نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید:

غیبت بازیکنان پرسپولیس برگ برنده‌ اولسان

پرسپولیس با رفتن علیرضا بیرانوند با تزلزل بوژیدار رادوشوویچ روبرو شد تا مجبور به تغییر دروازه بان اصلی خود و خرید حامد لک شود؛ دروازه بانی که حاشیه‌ها را دور کرد تا تور دروازه پرسپولیس تنها دو بار از روی ضربه پنالتی به لرزه در آید. عملکرد درخشان لک پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در لیگ برتر ایران نیز ادامه داشت.

پرسپولیس با استحکام بالای سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و سعید آقایی گل خوردن را فراموش کرده است تا قوت قلب هوادارانی شوند که سالهاست با رویای قهرمانی این تیم در آسیا روزگار می‌گذرانند.

دو آتیشه هایی که رفتارشان در فضای مجازی و صحبت‌هایشان در کوچه و خیابان نشان از بالا رفتن هیجان‌شان در آستانه دیدار فینال دارد. آنهایی که منتظر گل نخوردن و طلا گرفتن بازیکنان پرسپولیس هستند و به آن فکر می‌کنند.

دروازه بان و مدافعانی که تنها یک بازی دیگر نیاز به صلابت دارند تا مقابل قهرمان شرق آسیا گل نخورند و جام قهرمانی را بالای سر بگیرند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرج عباسی IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    به امید قهرمانی
  • امیر محمد مظلومی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 0
    ۲بر ۱پرسپولیس میبرد
  • محمدمهدی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    احتیاج به گفتن من نیست(قهرمانیم)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس