کد خبر 1153746
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
در کار محمود فکری دخالت نمی‌کنم/ برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به هیچ عنوان در کار فنی دخالت نمی کنم و این خبر را تکذیب می کنم.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی صبح امروز در حاشیه تمرین تیم استقلال درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر، گفت: بهتر از این هم توان عمل کرد و جای نگرانی نیست. بحث روحی واقعاً مهم و درست است. همانطور که می‌دانید بازیکنی که در بازی‌های آسیایی در فشار بوده و نتیجه نگرفته و بعد از یک هفته به تمرین آمد؛ در حالی که باید بعد از پایان مسابقات ریکاوری کند و این شرایط برای استقلال فراهم نبوده است. طبیعتاً کادر فنی تلاش می‌کند این نقص را برطرف کند و تلاش بچه‌ها هم این است که برای خوشحالی و رضایت هواداران نتیجه بگیرند. در این راستا نیز باید یکسری مسائل و شرایط برایشان ایجاد شود که البته همه چیز برای آنها مهیا است.

وی افزود: هر چند از نظر فراهم شدن امکانات مشکلی نداریم اما مصدومیت‌ها کمی ما را اذیت می‌کند. دلیلش هم فرصت کم و نداشتن زمان برای بدنسازی است. یکسری از مصدومیت‌ها مثل سیاوش یزدانی، دیاباته و غفوری از گذشته بود که با تلاش کادر پزشکی امیدواریم بازیکنان به بازی‌های مهمتر برسند.

بیشتر بخوانید:

شجاعیان: در چهار سال اخیر به استقلال ظلم شد

مظلومی ادامه داد: استقلال هنوز چیزی را از دست نداده و با صدر جدول فقط دو امتیاز فاصله داریم. نسبت به سال‌های قبل نتایج استقلال بد نبوده، هر چند از نظر بازی هنوز به حد و اندازه‌های ایده آل نرسیدیم ولی تیم ما سوم جدول است و می‌تواند به صدر جدول هم برسد. در این خصوص رفتن بازیکنان مثل علی کریمی و روزبه چشمی از تیم بی تأثیر نبوده، هر چند که فکری مشغول است گزینه‌های مختلف را امتحان و جای چشمی و کریمی را پر کند. دیاباته هم که سال گذشته آقای گل بوده، هنوز نتوانسته خودش را به مجموعه تیم برساند. البته هواداران هم می‌دانند که فعلاً باید صبر و تحمل داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال به برخی از اظهارات حاشیه‌ای اشاره کرد و گفت: می‌گویند من در کار فنی دخالت می‌کنم که این‌طور نیست این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم. وظیفه من سرپرستی است و در تیم نیز فقط نقش سرپرست را دارم. تیم ما از این نظر مشکلی ندارد و به عنوان مثال به عنوان سرپرست بباید بگویم زمین تمرین حتی در بدترین شرایط بارندگی هم مهیا و فراهم بوده است. امیدواریم بازیکنان هم بتوانند در زمین بازی تلافی کنند.

وی در پایان در خصوص بازی معوقه پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال، اظهار داشت: خوشبختانه سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد پرسپولیس بازی‌های عقب افتاده را انجام می‌دهد و سپس به دربی می‌آید. این قانونی است و برای پرسپولیس هم در آسیا آرزوی موفقیت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    1 0
    نتیجشم میشه هیچی
  • مسعود IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    تیمو جمع کنید حتی اگر هم دخالتی کنی هوادارواقعی ناراحت نمیشه چون ۴تابرد پیاپی درزمان تو بودش که دردش هنوز تو دل لنگیاس ایناهم که میگن مظلومی دخالت میکنه همه لنگیای به ظاهر استقلالی هستن عیب فضای مجازی همینه
  • مظلومی پوکر IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    توبهترینی ازداغی که ۴باربه دلشون گذاشتی کامنت منفی میدن که داری دخالت میکنی کاش اتفاقادخالت کنی هوادارحقیقی استقلال تو فضای مجازی نیست اونا همه هوادارلنگن که حاشیه درست کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس