کد خبر 1153734
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
حسینی: خیلی چیزها را اثبات می‌کنم؛ حامی مظاهری هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان بزرگ‌تر تیم، حامی همه بچه‌ها از جمله «رشید مظاهری» هستم.

به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی در حاشیه تمرین استقلال و در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: شاید جاهایی انتقادات درست باشد اما باید اتحاد داشته باشیم و تا جایی که می‌توانیم همدل و یکدل باشیم تا فصل را با موفقیت به اتمام برسانیم. محمود فکری تازه آمده و سختی‌های خاص خودشان را تحمل می‌کند. از طرفی شرایط تیم‌های بزرگ هم متفاوت است.

وی در ادامه افزود: چند سال است که قهرمان نشدیم و صبر هواداران تمام شده است. شانس فکری بوده که در این برهه هدایت تیم را به عهده گرفته است. انتقادات شاید تا حدی درست باشد اما باید به ایشان اعتماد کنیم و پشتشان بایستیم. اگر هواداران استقلال یکدل نباشند تیم نتیجه نمی‌گیرد. تماشاگر در ورزشگاه نیست اما در فضای مجازی هواداران استقلال چند دسته شده‌اند و این برای تیم حاشیه درست می‌کند.

گلر باتجربه استقلال خاطرنشان کرد: یک قسمت از هواداران سمت شخص خاصی هستند و سمت دیگر از یک نفر دیگر حمایت می‌کند. جو هواداری استقلال چهار پنج دسته شده است. این مسلما دودش به چشم هوادار می‌رود و اگر شرایط بدین گونه باشد نتیجه نمی‌گیریم. این اتفاق قبلا برای پرسپولیس هم رخ داد اما با آمدن برانکو همه از جمله پیشکسوتان پشت برانکو بودند و نتیجه گرفتند. از هواداران خواهش می‌کنم پشت محمود فکری باشند. در هفته دوم به فولاد باختیم اما فشار شدیدی روی تیم وارد شد. درست است که ما استقلال هستیم و باید بازی‌های آسان را ببریم. می‌دانیم که اینجا مساوی هم مثل باخت است. فعلا باید صبر کنیم تا شرایط درست شود. امسال مدعی کمی در لیگ داریم و اگر صبر داشته باشیم شرایط بهتر می‌شود.

وی همچنین درباره نیمکت‌نشینی‌اش اذعان داشت: در هفته اول گل نخوردم و در هفته دوم ۲ گلی که دریافت کردم در آن مقصر نبودم و با محمود فکری هم در این‌باره صحبت کردم. به هر حال صلاحدید ایشان بود که من بازی نکنم. هر چه فکری بگوید به عنوان بزرگتر تیم وظیفه دارم که پشت ایشان باشم و به تصمیماتشان احترام بگذارم. بحث جدایی من در ابتدای فصل بود و پیشنهاد خیلی خوبی داشتم. اما دوری از استقلال سخت است. تلاش می‌کنم و دوباره خیلی چیزها را ثابت می‌کنم. هر موقع محمود فکری دستور بدهد در خدمت تیم هستم.

حسینی در پایان درباره اختلاف با مظاهری تصریح کرد: نه هیچ اختلافی بین ما نبود. بحث چند هفته پیش بین ما بزرگ شد و سوء تفاهم بود. باهم صحبت کردیم و هر ۲ پذیرفتیم. هیچ بحثی بین ما نیست. به عنوان بزرگتر تیم پشت همه بچه‌ها از جمله رشید مظاهری هستم. انشالله هر کسی که بازی کند بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم چون آنها صبرشان تمام شده و گناه دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس