کد خبر 1154017
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
قطبی

سرمربی اسبق قرمزها امید زیادی به قهرمانی این تیم در آسیا دارد.

به گزارش مشرق، افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی خیلی وقت است که درباره فوتبال ایران حرفی نزده است.او دوست ندارد زیاد در حاشیه باشد و دلش می خواهد خاطره ای که در ذهن مردم باقی مانده همانطور باقی بماند. او با پرسپولیس قهرمان آسیا شد و با تیم ملی هم نهایت تلاش خود را کرد و با تمام حاشیه هایی که برایش به وجود آورند نتایج خوبی به دست آورد. حالا به بهانه حضور پرسپولیس در فینال و حضور ۴ تیم شرقی در نیمه نهایی گپ کوتاهی با افشین قطبی زدیم.

بیشتر بخوانید:

ویزای قطر برای همه اعضای کاروان پرسپولیس صادر شد

افشین خان چه خبر؟

خدا را شکر در حال زندگی هستم.البته مثل خیلی از مردم جهان درگیر کرونا و مشکلاتی که به وجود آمده.این روزها هم در هلند هستم.

فوتبال و به خصوص فوتبال ایران را دنبال می کنید؟

مگر می شود از فوتبال بی خبر بود؟در خبرها هم فوتبال ایران را دنبال می کنم اما اینکه مدام پیگیر باشم نه.

حتما می دانید که پرسپولیس در فینال آسیا حضور دارد.

بله،برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

ممکن است تیم های شرق از خیلی جهات برتری داشته باشند اما پیراهن پرسپولیس و عشق و تعصبی که بازیکنان ایران دارند جبران کمبود ها را خواهد کرد.

نظر شما درباره تیم گل محمدی چیست؟

یحیی مربی بسیار خوبی است و از همه مهمتر اینکه توانسته پرسپولیس را به فینال آسیا برساند. این نشان می دهد که کارش را بلد است.

پرسپولیس قهرمان آسیا می شود؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه بازیکنانی که در این تیم بازی کرده اند جنگنده بوده اند. قلب و روح آنها بزرگ است و می توانند قهرمانی در آسیا را جشن بگیرند. دوست دارم این اتفاق بیفتد و سید جلال حسینی جام قهرمانی را بالای سرش ببرد.

آقای قطبی سه بازیکن پرسپولیس هم در فینال محروم هستند و ...

من شک ندارم بازیکن هایی که به زمین خواهند رفت جبران سه بازیکن محروم تیم را خواهند کرد. ممکن است تیم های شرق از خیلی جهات برتری داشته باشند اما پیراهن پرسپولیس و عشق و تعصبی که بازیکنان ایران دارند جبران این کمبود ها را خواهد کرد.

از بین ۴ تیم حاضر در نیمه نهایی به نظر شما بهتر است پرسپولیس با کدام تیم در فینال بازی کند؟

اگر حالا این ۴ تیم اینجا هستند یعنی اینکه شایستگی اش را داشته اند.هر تیمی هم مثل پرسپولیس به فینال برسد قطعا تیم خوب و قوی ای است.به نظرم برای تیمی که قرار است قهرمان شود نباید فرقی کند که با چه تیمی بازی کند. درنهایت از ته قلبم دوست دارم که این جام را پرسپولیسی ها بالای سر ببرند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس