کد خبر 1153735
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
شجاعیان: از لحاظ بدنی از خودم راضی نیستم/ در چهار سال اخیر به استقلال ظلم شد

هافبک استقلال گفت: در چهار سال اخیر به ما ظلم شد چرا که اگر تصویرهای تمرین دیروزمان را ببینید، متوجه می‌شوید حتی زمین تمرین تیم بزرگی مثل استقلال مناسب نیست.

به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین استقلال اظهار کرد: امیدوارم یکسری مشکلات جلوی کارمان را نگیرد و حرف‌هایی که شایسته استقلال نیست زده نشود تا بتوانیم فرصت بیشتری داشته باشیم. باید از لحاظ بدنی و هماهنگی با هم هماهنگ شویم و بازی‌های چشم نوازی را از نشان دهیم. من هم باید بگویم که از لحاظ بدنی از خودم راضی نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به استقلال کمک کنم. هیچوقت کم نگذاشتم و اگر کادرفنی صلاح دانستند و مرا بازی دادند تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

او درباره نبود یک بازی ساز در استقلال گفت: تا در تمرینات شرکت نکنید، نمی‌توانید بازیکنان را قضاوت کنید. چند سال قبل هم این موضوع را می‌گفتند که بازی ساز نداریم ولی همه تحمل کردند و دیدید که هماهنگ شدیم و امتیاز جمع کردیم. خودتان دیدید در این چهار سال اخیر به ما ظلم شد چرا که اگر تصویرهای تمرین دیروزمان را ببینید، متوجه می‌شوید حتی زمین تمرین تیم بزرگی مثل استقلال مناسب نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش گلر استقلال به خبر محرومیتش

هافبک استقلال اضافه کرد: زمین تمرین امروز هم شایسته تیمی مثل استقلال نیست. تیم ما خیلی مشکل دارد و امیدوارم همه به ما کمک کنند تا بتوانیم امکاناتی در شان استقلال داشته باشیم. مطمئن باشید اگر امکانات و حمایت هواداران و همدلی بچه‌ها دست به دست هم دهند، استقلال به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد. در روزهای بارانی در چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و یک زمین داریم که اصلا نمی‌شود روی آن تمرین کردیم.

او درباره تبعیض بین استقلال و پرسپولیس گفت: دیاباته را در زمینی از دست دادیم که قابل تمرین نبود اما چون نزدیک به بازی بودیم مجبور بودیم تمرین کنیم و نمی‌توانستیم دوباره تیم را به سالن ببریم. بعضی روزها شب قبل از تمرین به ما می‌گویند زمین تمرین‌مان کجا است. بارها شده در راه رفتن به تمرین به ما اطلاع دادند که برگردید و به فلان زمین تمرین بروید. این برای تیم بزرگی و پرهواداری مثل استقلال خیلی بد است که هر هفته یک جا تمرین کند و این عوض شدن زمین تمرین‌ها باعث مصدومیت‌ها هم می‌شود.

شجاعیان درباره صحبت‌های کارشناسان در خصوص این‌که او پس از بازگشتش محتاط بازی می‌کند، عنوان کرد: من چهارصد روز بازی نکردم و این مساله کمی تاثیرگذار است. من دو بار مصدوم شدم و این باعث شد کمی محتاط تر بازی کنم اما هر روز که دارم بازی می‌کنم بهتر می‌شوم و در بازی گذشته هم دیدید که توانستم نسبت به بازی پیکان بهتر کار کنم و در درگیری‌ها شرکت کنم. این روند رو به جلو برود همه چیز درست می‌شود.

او در پایان خطاب به هواداران گفت: آن‌ها همیشه به ما لطف داشتند و پشتیبان ما بودند. ما چهار سال است در اوایل فصل نتیجه نمی‌گیریم اما حمایت کردند و دیدند که تیم‌مان خیلی خوب شکل گرفت و به بالای جدول رسیدیم. مطمئن باشند با روحیه دادن و حمایت کردنشان می‌توانند کمک کنند که استقلال امسال قهرمان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    3 2
    زارت ت ت ت ت ت
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    1 0
    یه عمره به فدراسیون دوچرخه سواری بخاطر استفاده تیم کیسه از لوگو دوچرخه ظلم شده، نه به دورهمی فوتبالی شماها!!!!!!!!!
  • reza IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    زر میزنی ریش مکاری. ظلم . خخخخخخ. هههههه.پرت و چرت ونگو. میلیاردی خرجتون. چهار سال قهرمان ایران و فینالیست آسیا شده اما پولش یک سوم از شما بیشتره. این یعنی پول پرسپولیسیهای مردمی به کیسه کیسه ایها رفته است. بله آقای فنونی زاده آشغال مردم آریایی ایران پرسپولیس رو تأسیس کردند . اما تیم شما را طاغوتهای دولتی تأسیس کردند. قدرت خدا ومردم بسیار و بسیار بیشتر از طاغوتی های دوچرخه سواران هستند. درود بر خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و پرسپولیس سرخ دل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس