کد خبر 1144071
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

این روزها رقابت در دنیای بازاریابی دیجیتال، به سرعت در حال گسترش است و شرکت های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. تمام کسب و کارها و صاحبین مشاغل به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای برندینگ و ارتقاء درآمد خود نیاز دارند. پیشرفت تکنولوژی و همچنین ایجاد شرایط خاص کرونا، کسب و کارهای بسیاری را به سمت ارائه خدمات آنلاین و تبلیغات برای آن سوق داده است. دیگر اکثر صاحبین مشاغل به این موضوع پی برده اند که نمی توان به روش های فروش سنتی برای کسب درآمد و رقابت در بازار بسنده کرد. سئو سایت، یکی از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ می باشد در طی چند سال اخیر در ایران، به بازاری بسیار داغ و پر رقابت تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات سئو سایت ارزان و مزایای آن بپردازیم.

سئو سایت و بهینه سازی با قیمت مناسب

سئو سایت چیست؟

سئو در لغت مخفف عبارت انگلیسی Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. به طور کلی، مجموع عملیاتی که در سئو سایت انجام می شود، جهت نمایش سایت شما در رتبه های اول موتور جستجوی گوگل، با کلمات کلیدی مورد هدف شما انجام می گردد. پس بدیهی است که برای سئو، باید اول یک وبسایت برای معرفی کسب و کار خود داشته باشید. به طور مثال اگر کسب و کار شما "فروش موبایل" می باشد، یک متخصص سئو با انجام عملیاتی بر روی سایت شما، کاری می کند تا کاربرانی که عبارت فروش موبایل را در گوگل جستجو می کنند، سایت شما را در اولین نتایج مشاهده کنند. در نتیجه تماس های ورودی و متقاضیان دریافت خدمات و محصولات از مجموعه شما، تا حد چشمگیری افزایش پیدا می کنند. مشاغل و استارتاپ های بسیاری به کمک سئو سایت، رشد پیدا کرده و تبدیل به برندهای بزرگ در حوزه ی خود شده اند. اما در نظر داشته باشید به طور کلی سئو سایت ارزان نخواهد بود و شما به طور ماهیانه یا پروژه ای باید هزینه مشخصی را به مدیر پروژه سئو بپردازید. منظور از سئو سایت ارزان در این مقاله، قیمت داده شده در میان ارائه دهندگان خدمات سئو سایت می باشد.

مزایای سئو سایت

طبق جدیدترین آمار، روزانه بیش از 3.5 میلیارد نفر در سراسر جهان، در هر ثانیه 63000 جستجو در گوگل را انتخاب می دهند که هدف بسیاری از آن ها، جستجوی سایت های ارائه دهنده محصولات و خدمات می باشد. این آمار فزاینده، اهمیت حضور در بازار رقابتی موتورهای جستجو را نشان می دهد.

مزیت سئو سایت

 سئو سایت مزایای بسیاری دارد که در این جا به مهم ترین آن ها می پردازیم:

· به روز شدن کسب و کار شما

· هدایت مشتریان هدفمند حوزه کاری خودتان به سایت شما

· با نمایش در صدر نتایج گوگل، یک نوع برند سازی انجام می شود و نام برند شما بر سر زبان ها می افتد.

· نرخ بازگشت سرمایه بالا در سئو سایت ارزان نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

· فروش و درآمد چند برابری و در نتیجه گسترش کسب و کار شما

بهترین روش سئو

به طور کلی فرآیند سئو سایت، از سه بخش اصلی بهینه سازی سایت و کدهای آن، تولید محتوای بهینه و انجام لینک سازی خارجی تشکیل می شود. شرکت ها و متخصصین سئو سایت، مجموع این عملیات را به سه طریق انجام می دهند که اصطلاحا به آن ها سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری می گویند. گوگل، تعیین کننده ی اصلی استانداردهای سئو می باشد و همه ساله با ایجاد تغییراتی در الگوریتم موتور جستجوی خود، امتیاز نمایش در صدر نتایج را به بهینه ترین سایت ها مطابق این استانداردها می دهد. الگوریتم های گوگل، بیشترین امتیاز را بر حسب رفتار کاربران و کیفیت سایت شما می دهند. البته آیتم های مهم در سئو سایت به حدی گسترده هستند که اشاره به همه ی آن ها در این مقاله نمی گنجد. ولی اصلی ترین آیتم های مهم برای گوگل سرعت لود سایت، کاربر پسند بودن و کیفیت محتوای سایت شما و پاسخ به نیازهای کاربر و همچنین امنیت سایت شما می باشد.

بهترین روش سئو سایت

 بهترین و ماندگار ترین روش سئو سایت

یکی از بهترین روش های سئو سایت، سئو کلاه سفید می باشد. به این معنی که کاملا مطابق دستورات گوگل پیش رفته و یک سایت تمیز و بهینه با محتوای با کیفیت و محتوای سئو شده، با روش های به روز داشته باشیم. اما متاسفانه وجود باگ هایی در خزنده های گوگل باعث می شود تا برخی سئو کاران با دور زدن آن ها، از روش های اسپمی و بی کیفیت برای بالا آوردن سایت در نتایج گوگل استفاده کنند که به آن سئو کلاه سیاه می گویند. به طور مثال با کپی کردن مقالات از سایت های دیگر به جای تولید محتوای اصیل، و یا لینک سازی های بیش از حد و اسپمی در دامنه های بی کیفیت، خزنده های گوگل را دور می زنند و به رتبه های بالا در گوگل دست پیدا می کنند. بسیاری از شرکت های سئو سایت و افراد سئوکار که پیشنهاد سئو سایت ارزان به شما می دهند، از این روش ها استفاده می کنند. توجه داشته باشید در سئو کلاه سیاه، سایت شما در مدت کوتاهی به نتایج بالای گوگل می رسد اما پس از مدتی، توسط خزنده های گوگل شناسایی شده و جریمه می شود. با این کار، تمام هزینه ای که برای سئو کرده بودید به هدر میرود. چرا که سایت شما به طور کلی از نتایج حذف شده و در بلک لیست گوگل قرار می گیرد. سئو کلاه خاکستری، روشی بین این دو می باشد که هم مطابق استانداردهای گوگل، سایت و محتوای با کیفیت تولید می کنند و هم از روش های اسپمی برای دور زدن خزنده های گوگل استفاده می کنند. این روش نیز احتمال شکست بالایی دارد؛ چرا که الگوریتم های گوگل به سرعت در حال به روز رسانی و شناسایی این سایت ها می باشند و از طرف دیگر، اکثر سایت ها به سئو کلاه سفید و ارتقاء کیفیت سایت خود روی آورده اند.

 پکیج های سئو سایت در شرکت سئو ایران

سئو ایران، یک شرکت معتبر در حوزه سئو سایت می باشد که در تهران واقع شده است. این شرکت، با تیمی حرفه ای متشکل از بهترین متخصصین سئو و تولید محتوا، قدیمی ترین مجموعه ارائه دهنده خدمات سئو به کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. خوش قولی و ارائه قیمت های منصافه، کسب اعتماد و رضایت مشتریان و در نتیجه رزومه ای درخشان را برای seoiran.com سئو به همراه داشته است. قیمت پروژه های سئو سایت بستگی به میزان رقابتی بودن بودن کلمات حوزه فعالیت شما و به عبارتی سختی کلمات، وضعیت کیفیت سایت شما از لحاظ اصلاحات مورد نیاز و همچنین هزینه های جانبی رپورتاژ و ابزارهای سئو دارد. اما شرکت سئو ایران با درک شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و همچنین شرایط ویژه ی کرونا و تعطیلی مشاغل، پکیج های اقتصادی ویژه ای برای سئو سایت ارزان در نظر گرفته است که با مراجعه به سایت این مجموعه، می توانید از آن ها مطلع شوید.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس