هاشمي رفسنجاني در ديدار اخير بادامچيان نماينده مردم تهران در مجلس با وي، مواضعش را درخصوص ولايت فقيه، رهبر انقلاب ، وقف اموال دانشگاه آزاد و فرزندانش بيان کرده است.

اسدالله بادامچيان عضو ارشد حزب موتلفه و نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار سياسي مشرق، با تاکيد بر اينکه ديدارش با هاشمي رفسنجاني يک ديدار خصوصي بوده است، گفت: در اين ديدار موضوعات مختلفي از جمله مسائلي که در جامعه درباره ايشان مطرح است و لزوم تبيين اين مسائل بصورت شفاف مطرح شد.
وي ادامه داد: در مساله وقف دانشگاه آزاد ايشان گفتند؛ من اصل ولايت فقيه را که خودمان سالها مبلغ آن بوديم را کاملا قبول دارم و اصولا رهبري فعلي انقلاب را شخصي مي دانم که هيچ نظيري براي ايشان نيست و هرگونه تضعيف ايشان را حرام مي دانم. 
بادامچيان تصريح کرد: آقاي هاشمي در اين ديدار گفتند که "درباره وقف اموال دانشگاه آزاد از نظر فقهي معتقد بودم که اموال قابل وقف کردن است اما بعد از نظر صريح ايشان من حتي نظر خودم را در جايي نمي گويم و همان نظر را پذيرفته ام".
به گفته بادامچيان هاشمي در اين ديدار اعلام کرده که راجع به ساير مسائل هم معتقد است که ولايت فقيه نبايد تضعيف شود. 
نماينده تهران در مجلس در پاسخ به سوالي درباره مطرح شدن مسائلي مربوط به فرزندان هاشمي رفسنجاني در اين ديدار اظهار کرد: اين مسائل خصوصي است و درهيچ جاي دنيا چه در حقوق اسلام و ديگر کشورها پدر را به جاي پسر محاکمه نمي کنند؛ البته بلاتشبيه عرض ميکنم امام دهم هم فرزندشان جعفر کذاب بود اما کسي به اين دليل ايشان را مواخذه نمي کند.
بادامچيان در پاسخ به اين سوال که آيا نبايد به سوال افکار عمومي درباره موضع آقاي هاشمي درباره اقدامات فرزندانش پاسخ داده شود، خاطرنشان کرد: اين جلسه خصوصي بود و حرفهاي ما در اين زمينه نيز بحث هاي خصوصي من و ايشان بعد از 50 سال رفاقت بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس