کد خبر 1139798
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
انگیزه‌های مس مقابل استقلال زیاد است/ «پنجره» کار فکری را سخت کرد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار سختی را در هفته اول انجام خواهند داد، گفت: انگیزه های مس برای دیدار برابر استقلال بالاست.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی در مورد شروع لیگ بیستم گفت: خوشحالم که دوباره شاهد شور و حال جدید در فوتبال خواهیم بود. اگر چه به دلیل شیوع کرونا، هواداران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند و بازی را از نزدیک تماشا کنند اما شروع فوتبال، علاقه مندان به این رشته پرطرفدار را سرگرم خواهد کرد.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان وضعیت خوبی دارند، شاکله تیم حفظ شده و فکری توانسته با انجام چند بازی تدارکاتی نفرات خود را به خوبی ارزیابی کند. بنابراین باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

وی ادامه داد: به طور حتم این بازی برای فکری بسیار مهم است. او اگر بتواند این دیدار را با پیروزی به پایان برساند هم خودش و هم تیمش از لحاظ روحی در شرایط ایده آلی قرار خواهند گرفت. با توجه به نفراتی که سرمربی استقلال در اختیار دارد پیروزی دور از دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس متحول شده و استقلال محروم از بازیکنان جدید/ آغاز لیگ برتر پرسروصدا و سرشار از وحشت!

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد مس رفسنجان هم افزود: مس یک تیم ناشناخته است ولی انگیزه بالایی دارد تا بتواند برابر استقلال به امتیاز برسد. آنها از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند. یک تیم جوان، با انگیزه و ناشناخته که می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد. بنابراین کادر فنی استقلال باید به خوبی مراقب دقایق بازی باشد و با گفتن نکات فنی به بازیکنان، آبی پوشان را به پیروزی برساند.

حسین فرزامی در مورد حضور محمد نادری بر سر مزار منصور پورحیدری ادامه داد: کار نادری بسیار پسندیده و حرفه‌ای بود. او نشان داد که به پیشکسوتان احترام خاصی می‌گذارد. شاید اگر مرحوم پورحیدری از بین ما نمی‌رفت فصل گذشته، این قدر استقلال دچار مشکلات و معضلات نمی‌شد. امیدوارم که روح او قرین آرامش باشد و خانواده اش زندگی خوبی را پشت سر بگذارند.

وی در پایان و در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم گفت: آبی پوشان هنوز مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتشان حل نشده است و این موضوع کمی فکری را دچار مشکل خواهد کرد. اگر او نتواند به دلیل همین مشکل از بازیکنان جدید استفاده کند باید با همان نفرات سال گذشته مقابل مس رفسنجان به میدان برود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس