کد خبر 1140569
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
محمود فکری

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال برتری مقابل مس رفسنجان را برای آبی‌پوشان در شروع دوباره لیگ برتر ضروری دانست.

به گزارش مشرق، محمود فکری پس از برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خسته نباشید به بازیکنانم می‌گویم که با تمام وجود بازی کردند و کم نقص بازی کردند. در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما کمی استرس باعث شد در نیمه اول از فرصت‌ها استفاده نشود. در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما در مجموع با توجه به اینکه شروع بازی‌ها بود، برای‌مان شرایط خوبی به وجود آمد. مس رفسنجان هم تیم خوبی است و مطمئنم که بازی‌ها و نتایج بهتری می‌گیرد.

وی درباره بسته ماندن پنجره نقل‌وانتقالات استقلال با وجود پرداخت مطالبات وینفرد شفر گفت: جا دارد از همکارم گله کنم که اگر پول را دریافت کرده است، اقدام لازم را انجام نمی‌دهد. امیدوارم این کارهای ناپسند در فوتبال کمتر باشد. در مجموع من از قبل هم به تیم اعتقاد داشتم و امیدوارم پنجره باز شود و بتوانیم از همه بازیکنان خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چگونه قصد استفاده از هر سه مهاجمش را دارد، گفت: این موضوع بستگی به بازی‌ها دارد. اگر نیاز باشد از سه مهاجم و اگر شرایط دیگری باشد، از یک مهاجم بهره خواهیم برد. به هر حال درباره این موضوع و نحوه استفاده از مهاجمان باید شرایط بازی را ببینیم.

 فکری در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: جا دارد به همه عوامل باشگاه خسته نباشید بگویم، چرا که روزهای سختی را می‌گذرانیم. نیاز بود در استارت بازی‌ها برنده از زمین بیرون بیایم. به تک تک بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. در نیمه‌های اول و دوم موقعیت‌هایی خلق کردیم و توپ هم به تیر دروازه برخورد کرد. در نیمه اول به خاطر فشاری که روی بچه‌ها بود نتوانستیم به گل دست بیابیم، اما در نیمه دوم بازی روانی را ارائه کردیم و با دو گل برنده از زمین خارج شویم. این برد می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

وی افزود: از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم، چون روزهای سختی را گذراندیم. مشکلات زیادی را در بحث امکانات و پشتیبانی داشتیم و در بحث مدیریتی به خاطر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. متأسفانه مدیریت باشگاه فشار زیادی را تحمل کرد. بازیکنان ما عاقل بودند، جریان کار را خوب مدیریت کردند و توانستیم امروز با آرامش وارد بازی شویم. در مجموع توانستیم بازی را با آرامش را به پایان برسانیم. عصبی نشدن بازیکنان برای ما مهم بود که کارشان را به خوبی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه هم گفت: دست ما به خاطر این مسئله بسته بود. می‌توانستیم حتی در ارنج اصلی و تعویض‌ها تغییراتی داشته باشیم، اما به بازیکنان‌مان امید داشتیم. ما می‌توانستیم از بازیکنان جوان هم استفاده کنیم.

فکری در مورد بحث تست کرونای محمد نادری تصریح کرد: باشگاه این خبر را تکذیب کرده است. خوشبختانه در تستی که از نادری گرفتند، علائمی در او ندیدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس