درخواست ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی برخی بازیکنان برای عقد قرارداد/ پرسپولیس و استقلال این پول‌ها را می‌دهند؟

در حالی که از اواخر نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در دنیا با حال و هوایی تازه در حال برگزاری است حالا باید به استقبال بیستمین دوره این رقابتها برویم.

سرویس ورزش مشرق - بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان از جمعه ۱۶ آبان ماه با برگزاری ۴ دیدار در شرایطی آغاز می شود که شمار کشته شدگان ویروس کووید ۱۹ نسبت به بدترین روزهای برگزاری لیگ برتر نوزدهم بیش از ۱۰۰ نفر افزایش داشته و موجب بروز موجی از وحشت و نگرانی بین هموطنان مان شده است!

قرار است این مسابقات تحت رعایت شدید پروتکل های بهداشتی و با انجام تست های مکرر از بازیکنان تیم ها برگزار شود گرچه هنوز هم بین ستاد مقابله با کرونا و مسئولان فدراسیون فوتبال بر سر برگزار شدن یا نشدن این رقابتها اختلافاتی وجود دارد. مسابقاتی که آخرین رویدار دهه دوم برگزاری آن در تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود ولی همچنان بسیاری از اشکال ها در آن دیده شده و نقایص برطرف نشده تکراری به شدت توی ذوق می زند!

*سایپا – پرسپولیس؛ جمعه ۱۶ آبان (۱۶:۳۰)

با این همه در روز نخست این مسابقات ۳ تیم مدعی به زمین می روند. یکی از آنها پرسپولیس، قهرمان ۶ دوره این رقابتها و ۴ دوره اخیر است که یحیی گل محمدی با یارگیری هایی که ظرف همین مدت داشت توانست با ارائه نمایشی دلچسب در لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شود. این تیم باید از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شهید دستگردی مهمان سایپا باشد. تیمی با مربی جوان که در ۱۹ دوره قبلی دو بار دیگر در بازی هفته اول با قرمزهای پایتخت دیدار کرده و هر بار ۰-۱ بازنده بوده است. پرسپولیس با رنگ و بویی تازه و با نفراتی جدید در این دوره شرکت می کند تا تقریبا نسبت به ۴ دوره گذشته تغییراتی ملموسی داشته باشد.

*ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان؛ جمعه ۱۶آبان(۱۶:۳۰)

دیگر تیم مدعی این فصل فولاد خوزستان است که باید در فولادشهر اصفهان روبروی ذوب آهن به میدان برود. تیمی که چند بازیکن جدید استخدام کرده و البته مدیرعاملش روزهای سختی را پشت سر می گذارد. جواد نکونام که فصل زوج موفقی را با سعید آذری در تیم محبوب اهوازی ها تشکیل دادند امیدهای زیادی به کسب یکی از دو جام قهرمانی لیگ برتر و یا جام حذفی را دارند.

*آلومینیوم اراک – نساجی مازندران؛ جمعه ۱۶آبان (۱۶:۴۰)

دیگر دیدار هفته اول را تیم ناشناخته آلومینیوم اراک که برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرده در شهر خودش میزبانی خواهد کرد. مهمان اراکی ها نساجی مازندران است که فصل قبل را خوب به پایان رساند ولی با جدایی محمود فکری شوک بدی به تیم و هوادارانش وارد آمد. این دیدار هم برای اراکی ها و هم برای قایمشهری ها حیثیتی است. یکی می خواهد ارزش های صعود به دسته برترش را به رخ بکشد و دیگری می خواهد از تیم تازه حرفه ای شده زهرچشم بگیرد.

*تراکتور – نفت مسجد سلیمان؛ جمعه ۱۶آبان (۱۶:۴۵)

آخرین بازی روز اول هفته نخست را تراکتور در خانه روبروی نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد کرد. تراکتور تیم چهارم فصل قبل لیگ برتر و قهرمان جام حذفی دوره پیش، با هدایت علیرضا منصویان و این هدف که باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند انگیزه های زیادی برای شروعی پرقدرت دارد و البته نفت مسجد سلیمان با هدایت مجتبی حسینی تیمی پرانگیزه است.

ادامه مسابقات هفته اول در روز شنبه آینده ۱۷ آبان با انجام سه دیدار برگزار می شود. البته قرار بود ۴ بازی انجام شود که با تعویق مصاف صنعت نفت آبادان و پیکان یک دیدار کمتر برگزار خواهد شد.

*شهرخودرو – ماشین سازی تبریز؛ شنبه ۱۷آبان (۱۵:۵۰)

شهرخودرو در مشهد اولین بازی روز شنبه را از ماشین سازی تبریز میزبانی می کند. تیمی با کادر فنی جدید، بازیکنان جدید و حال و هوایی تازه که توسط سرمربی جوانش مهدی رحمتی به این تیم تزریق شده است. در مقابل ماشین سازی تبریز که با بازگشت پیمان بابایی مهاجم جوانش امیدهای دوباره ای به حضور موفق در لیگ پیدا کرده در هفته اول مهمان شهر مقدس مشهد خواهد بود. شهرخودرو نیز جزو تیم های مدعی فصل قبل بود که در دیدارهای هفته های پایانی نتایج خوبی کسب نکرد.

*گل گهر سیرجان – سپاهان؛ شنبه ۱۷آبان (۱۶:۲۰)

مصاف گل گهر سیرجان با سپاهان را باید خاص ترین بازی هفته اول دانست. رویارویی امیر قلعه نویی سرمربی تیم سیرجانی با شاگردان فصل پیش خودش قطعا جالب توجه است. تیمی کرمانی و زیر رو شده که با هزینه های آنچنانی قطعا نمی خواهد روبروی اصفهانی ها کم بیاورد. سپاهانی که محرم نویدکیا با همراهی علیرضا مرزبان کادری نسبتا جوان را تشکیل داده اند.

*استقلال – مس رفسنجان؛ شنبه ۱۷آبان (۱۶:۳۰)

اما آخرین بازی هفته اول را استقلال و مس رفسنجان برگزار می کنند. این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه در حالی شروع می شود که استقلال هنوز درگیر باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی اش است و قطعا نمی تواند از نفرات جدیدش در کادر بازیکنان بهره ببرد. تیمی زیر و رو شده با انبوه مشکلات، بدون مدیرعامل و با میلیونها دلار بدهی ارزی! در نقطه مقابل نیز رفسنجانی ها هستند که در اولین بازی لیگ برتری شان باید در استادیوم آزادی به زمین بروند و شاید از اینکه به خاطر کرونا هنوز مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شود راضی و خشنود باشند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    8 5
    حالا معلووم شد کرونا دروغ است. اگر راست بود که فوتبال رو اجازه نمی دادن برگزار بشه
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      20 1
      ما فوتبال نمی خواهیم ما اقتصاد و کار و مسکن و فرهنگ و احترام می خواهیم.
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    9 0
    بابا ملت شغل میخوان. فوتبال نون و آب نمیشه
  • احمد نوری IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    7 0
    احسنت به هوشت،واقعاً کرونا دروغه!!؟؟؟
  • Ali ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    پرسپولیس
  • سعید IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    وقتی پرسپولیس میخواست قهرمان بشود میگفتند کرونا . چرا حالا لیگ برتر تعطیل نمیشود. میخواهند کاری کنند تا تیم آبی قهرمان شود. پس کرونا دروغ بود. رسول پناه مامور وزیر بود تا پرسپولیسیها را فراری دهد. عجب حکایتی است ورزش ایران تیم چهار دوره قهرمان مهاجم ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس