کد خبر 1139890
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
فکری: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اجازه استفاده از نفرات جدیدمان را نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: پنجره نقل و انتقالات استقلال همچنان بسته است و تا زمانی که این مشکل حل نشود نمی‌توانیم از نفرات جدیدمان استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، «محمود فکری» در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در چهارچوب مسابقات هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: امیدواریم امسال لیگ پویایی داشته باشیم و همه چیز منظم و به دور از حاشیه پیش برود.

وی افزود: باید از سازمان لیگ تشکر کرد که علیرغم تمام مشکلاتی که به خاطر ویروس کرونا وجود داشت لیگ را برگزار کردند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: داوران مظلوم‌ترین قشر جامع فوتبال محسوب می‌شوند ولی سازنده کار می‌کنند. در دنیا از کمک داور ویدیویی استفاده می‌شود اما هنوز اشتباه وجود دارد. داور رکن اصلی فوتبال است.

بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلالی که پنجره‌اش بسته است

فکری تصریح کرد: برای استقلال بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. همه تیم‌ها انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند بهترین نمایش را مقابل ما به اجرا بگذارند. مس رفسنجان با قدرت وارد لیگ برتر شده و تیم خوبی را در اختیار دارد.

وی تاکید کرد: قرعه‌ استقلال در لیگ برتر آسان نیست و ما با تمام توان خود به استقبال لیگ بیستم می‌رویم و می‌خواهیم با جنگندگی به سه امتیاز کامل برسیم.

سرمربی استقلال اعلام کرد: پنجره نقل و انتقالات استقلال همچنان بسته است و تا زمانی که این مشکل حل نشود نمی‌توانیم از نفرات جدیدمان استفاده کنیم. اگر تا فردا این مانعی مه برایمان وجود دارد از پیش رو بر نداشته نشود از نفرات دیگر در ترکیب خود استفاده می‌کنیم.

فکری افزود: من و بازیکنان استقلال می‌دانیم هوادارانمان در خانه منتظر پیروزی تیم محبوبشان هستند. آنها مطمئن باشند برای رسیدن به پیروزی و شاد کردن دل آنها نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی خاطرنشان کرد: برای بازی با مس رفسنجان تنها بازیکن مصدوم استقلال داریوش شجاعیان است اما سایر نفرات دیگر در سلامت کامل به سر می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس