۴۳ ایرلاین آمریکایی بیکار شدند/زیان ۷۷میلیارد دلاری نیمه دوم۲۰۲۰

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان "هنوز سازوکار پرداخت ارز نیمایی به شرکت‌های هواپیمایی مشخص نیست" گفت: وام‌های ارزان‌قیمت به ایرلاین‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش مشرق، خلبان تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در خصوص جدیدترین وضعیت حمایت دولت از شرکت‌های هواپیمایی داخلی با هدف جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی کمیته‌ای با حضور معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و مسئول حمل‌ونقل ستاد ملی مبارزه با کرونا، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، چند کارشناس سازمان هواپیمایی، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های هواپیمایی تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ایرلاین‌ها گران فروشی می‌کنند؟

وی ادامه داد: با تشکیل این کمیته سازوکار پرداخت ارز نیمایی برای ایرلاین‌های داخلی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به این‌که علاوه بر ارز نیمایی، وام‌های ارزان‌قیمت به شرکت‌های هواپیمایی پرداخت خواهد شد، افزود: تأکید می‌کنم هنوز نحوه حمایت از ایرلاین‌های داخلی مشخص نشده و به زودی سازوکار اجرایی آن تدوین خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پس از این کار،‌ جلساتی با حضور مدیران شرکت‌های هواپیمایی برگزار شده و آنها منابع مالی مورد نیاز خود را اعلام می‌کنند. سپس نسبت به تامین این منابع از طریق ارز نیمایی و وام‌های ارزان‌قیمت اقدام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    نتیجه: هم وام می گیرند هم گران می فروشند!
  • سيد IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    خودشون به خودشون وام ميدن؟ خخ حالا ضامنم مي گيرن؟ خخ علي بركت اله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس