الزام دارا بودن آزمایش مجدد کرونا برای بیماران قبلی در سفرهای هوایی، زمینی و دریایی از 28 آبان - کراپ‌شده

از تاریخ ۲۸ آبان ۹۹ هرگونه جابه‌جایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا ممنوع است.

به گزارش مشرق، به تازگی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (علیرضا رئیسی) در نامه‌ای خطاب به معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیرعامل راه‌آهن و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با موضوع اجتناب از هرگونه جابه‌جایی مسافر، به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا اعلام کرده است: در راستای اجرای بند هفت مصوبه جلسه چهل‌ودوم ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد عدم جابه‌جایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با عنایت به تسریع در قطع زنجیره انتقال کرونا از تاریخ ۲۸ آبان ۹۹ هرگونه جابه‌جایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا ممنوع است.

در ادامه این نامه آمده است: بدین منظور با توجه به پیاده‌سازی بستر فنی توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران لازم است با هماهنگی آن سازمان نسبت به برقراری ارتباط با بستر دولت الکترونیک آن سازمان اقدام و از این طریق استعلام لازم از پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود.

بنابراین گزارش، وزیر راه و شهرسازی امروز به فارس گفته بود که هنوز تصمیمی درباره توقف حمل‌ونقل عمومی بین شهری در روزهای پیش‌رو اخذ نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    1 0
    چه چوری می خواین کنترل کنین ؟ تازه کسی که با اتوبوس بین شهری مثلا بین تهران تا رشت حداکثر 65 هزار تومن با اتوبوس وی آی پی ( و نصف این مبلغ با درجه 2 ) پول بلیت میده می تونه 600 هزارتومن هزینه تست بده ؟! باز هم تصمیمات نمایشی و بی پشتوانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس