به گزارش مشرق، بنیاد راهبری فضای مجازی جبرئیل در خصوص حضور زنان و مردان در شبکه‌های اجتماعی نوشت: تازه‌ترین تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان در موسسه تحقیقاتی Pew research centre نشان می‌دهد با اینکه استفاده زنان از شبکه‌های اجتماعی و گشت و گذار در فضای مجازی اندکی بیشتر از مردان است اما نکته جالب توجه اینجاست که بجای ساعات و میزان مصرف، هدف استفاده آنها از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. این بدان معناست که زنان از پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بیشتر به منظور برقراری تماس و ارتباط با دوستان، آشنایان و اعضای خانواده خود استفاده می‌کنند این در حالیست که مردان بیشتر به منظور آگاهی یافتن از اخبار و اتفاقات مختلف در سراسر جهان به وب‌گردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مشغول می‌شوند.

بر اساس نتایج و یافته‌های تحقیقات صورت گرفته، زنان به میزان ۷۶ درصد از شبکه‌های اجتماعی و مردان اندکی کمتر، به میزان ۷۲ درصد از پلت‌فرم‌های مختلف اینترنتی استفاده می‌کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 2
    فضای ول شده مجازی داره عین موریانه جامعه ایران رو از درون تهی میکنه /// وزیر جوان و رییسش رو ول کن، اینها با عوامفریبی اذنابشون تو تلگرام رای جمع کردند و به این فضای ول شده وامدارند، صحبتم اینه که چرا باقی مسئولین بی تفاوت شده اند؟
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 2
    فضاي مجازي ، خوب خوبش واسه خانمها به دليل روحيات و عواطف مضره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس