کد خبر 1131153
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آموزش سواد سایبری درباره ترند شدن هشتگ ایمیل‌های هیلاری نوشت: گوبلز وزیر پروپاگاندای هیتلر جمله جالبی دارد: مردم دروغ بزرگ را زودتر از دروغ کوچک باور می‌کنند و اگر دروغی را مکرراً تکرار کنید، دیر یا زود آن را باور خواهند کرد.

با همین تکنیک هشتگ ایمیل‌های هیلاری ترند توییتر فارسی می‌شود اما واقعیت چیست؟

‌خبر «انتشار ۳۵ هزار ایمیل جدید هیلاری کلینتون» و همچنین «فاش شدن همکاری کلینتون و سلیمانی در به وجود آوردن داعش» به کلی ساختگی است. هیچ کدام از مقامات رسمی دولت ترامپ و حتی رسانه‌های معتبر طرفدار جمهوری‌خواهان نیز چنین خبری را منتشر نکرده‌اند. حالا این دروغ ترند توییتر فارسی است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    73 10
    بیشتر ار خود دروغ حماقت عده ای است که تو این کشور زندگی میکنن! یا حماقته یا تعصب هرچی هست نشون میده که دولت جدید باید فکر جدی برای این آشفته بازار مجازی مسخره بکنه. اینها نتایج سیاست های اشتباه دولت هست.
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      47 2
      بیشتر از اینکه مصرف خارجی داشته باشه، مصرف داخلی داشته که جو الکی بدهند... بدبینی پشت بدبینی درست کنن، البته اون خری که بخاطر گرانیی که شاید دامنش رو هم نگرفته، دلار و ماشین و خونه و همه چی هم داره، الکی، داد و بیداد و هوار سر داده، خودش مثل گاو، پرورده شده، داد و بیداد الکی میزنه، هستند متاسفانه شاید باور کنن، که جمعیت کمی هم دارند. ولی خدا رو شکر، انسانهای فهمیده متوجه هستند، حتی با وجود سختیها و بیدی نیستند که با این بادها، بلرزند...ان شائالله
    • CA ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      27 1
      والا احمق تو همه جا هست. توی همین غرب از احمق بودم مردم نمیدونی چیکار کنی؟! این آموزش حفاظت سایبری تا فراگیر نشه این مسایل حل نخواهد شد.‌مردم نیازمند آموزش هستند .
  • سرباز IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    25 0
    تو فضای مجازی حرف و حدیث زیاده ولی شنونده باید عاقل باشه...طرف نوشته داعش قرار بوده نسخه سپاه در عراق باشه ولی یکی نیست بگه آخه احمق جان سپاه شیعه هست و داعش وهابی آخه کی میاد یه قدرت وهابی تو عراق بسازه...خدا یه عقلی به اینا بده یه پولی به ما
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    19 0
    بدبختها به هذیان گویی رسیدن این نشانه این است که دیگه راهکاری برای ضربه زدن ندارن به دروغ متوسل شدن انهم از نوع شاخدارش از انتقام خون حاج قاسم می ترسن به اینکارها دست می زنن
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    18 0
    آقا این ها عین همان دروغ آمار سازی دروغ از سوی امثال اول عربستان و امارات و منافقین و بقیه شان هست . داخلی خبری نیست . اتهام بخودی ها که همان ها در تشیع پیکر شهدا میلیونی و عزاداری سراسری برپا کردند و هنوز داغ برای همه تازه است . کار صحیحی نیست . لطفا حداقل در مورد سردار داخل را با بقیه جمع نبندید. دشمن همین را میخواهد تشکیک و اتهام بستن بهم . کار دشمن همینه . آیا چنین چیزی به ساحت سردار میچسبه ؟ معلومه بخاطر دوست داشتن او که بعد از شهادتش سراسر دنیا در مقابل عمل ناجوانمردانه ترامپ جبهه گرفت و او را نمیبخشد و محکوم میکند . قصد آسیب رساندن به این اعتقاد و حرمت دارند . هیچ کاری باندازه ذره قدرت حتی خراشی به آن چهره نامدار و ماندگار با عزت جهانی نخواهد داشت .
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    17 2
    تقصیر کم کاری خود ماست. چرا ما نباید سایتهای فعال به انگلیسی داشته باشیم؟؟؟؟؟ به زبان انگلیسی و مرکزش تو آمریکاست و کلی با ایران زاویه داره. هیچ چک کردین؟ همچین سایتهایی دائم جعل و دشمتی ارائه میدن. ما چرا نباید برای موضع صریح خودمون سایتهای متعدد داشته باشیم.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    12 3
    توییتر ابزار دست شیطان بزرگه
    • محمدحسین RO ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      3 2
      اینطور ها هم نیست. بین شبکه های اجتماعی فقط توییتر عکس سردار رو حذف نمیکنه و کمی عادلانه هستش. درسته که در فاضا های مجازی فحاش زیاده و به آدم فشار میاد. اما با توجه به گند کاری دولت و بی در و پیکر بودن همه فضای مجازی فعلا چاره ای نیست و بهتره در این فضا ها حضور داشته باشیم و دیگران رو آگاه کنیم
  • KiAŊ IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    8 2
    این شغالا صدتا چاقو بسازن یکیش دسته نداره
  • علی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 0
    همکاری سردار سلیمانی و اوباما برای بوجود آوردن داعش!!!!!!!!! که چی بشه که بیان متحدان مارو در سوریه و عراق بکشند و ما نیرو بفرستیم و با دادن شهید اونجا رو از داعش پاک کنیم.اینقدر دروغشون شاخ داره که فقط اشخاص مغرض باور میکنند و اهرمی میدهند دست منافقان و خائنان تا یه مدت تو مجازی لجن پراکنی کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس