کد خبر 1107320
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
هیلاری کلینتون نمایه

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا ابراز تمایل کرده در صورت پیروزی «جو بایدن» نامزد انتخابات جدید این کشور در کابینه وی حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق، «هیلاری کلینتون» نامزد انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۱۶ ایالات متحده و وزیر خارجه پیشین این کشور ابراز تمایل کرده در صورت پیروزی «جوبایدن» نماینده حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ در کابینه او حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کلینتون به انتخاب معاون بایدن

به نوشته وبگاه «پیپل» هیلاری کلینتون در اینباره گفته که در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات نوامبر (آبان) آماده کمک به اوست. کلینتون گفت: «به هر شکل  ممکن آماده کمک هستم، زیرا بر این باورم  اینک  برهه ای است که هر  آمریکایی، جدا از حزب، سن و سال، نژاد و جنسیت،  باید بخواهد مشکلات کشور را حل کند.»

هیلاری کلینتون در زمینه حضور «کامالا هریس» به عنوان معاون جوبایدن نیز ابراز امیدواری کرد که  با حضور وی پوشش اخبار مشارکت زنان در انتخابات ریاست جمهوری کمتر ناچیز شمرده شود.

هیلاری کلینتون همچنین گفت، اگر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی ایالات متحده در انتخابات آبان ماه ببازد، به آسانی شکست را نخواهد پذیرفت.

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا  چندی قبل نیز در خصوص احتمال باقی ماندن دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در کاخ سفید با وجود شکست در انتخابات هشدار داده بود.

کلینتون در مصاحبه با «سی‌اِن‌اِن» گفت: «نمی‌خواهم مردم را بترسانم اما می‌خواهم که آماده باشید. تمام دلایل لازم را دارم که باور داشته باشم ترامپ درصورت شکست، به آرامی در تاریکی شب محو نخواهد شد. او تلاش خواهد کرد که ما را سردرگم کند. او تلاش خواهد کرد همه نوع پرونده قضایی را پیش بکشد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس