کد خبر 1129077
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
مهاجم جدید پورتو: رقابت با طارمی سخت است

تونی مارتینس، خرید جدید باشگاه پورتو در خصوص رسیدن به ترکیب اصلی و رقابت با دیگر مهاجمان پورتو چون طارمی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، تونی مارتینس، خرید دیگر خط تهاجمی پورتو آماری درخشان از خود به ثبت رسانده است. او در 40 بازی 43 گل به ثمر رساند تا سران پورتو قانع شوند تا او را به پرتغال آورند. او در کنار اوانیلسون و مهدی طارمی به خرید دیگر پورتو برای خط تهاجمی نام گرفته است.

تونی مارتینس در مصاحبه‌ای در خصوص رقابت با مهاجمان جدید پورتو گفت: حقیقت این است که ما که به ترکیب جدید پورتو اضافه شدیم با چالش بزرگی روبه رو هستیم. من نمی‌دانم در کجا قرار است بازی کنم ولی می دانم سرمربی پورتو چگونه بازی می‌کند و می اندیشد.

وی ادامه داد: یک نفر بازی می‌کند و یک نفر نیمکت‌نشین می‌شود. شما وقتی به ترکیب تیم نگاه می‌کنید، سطح بالایی را می‌بینید که همه دیوانه‌وار در حال پیشرفت هستند. اگر ما در پورتو خواهان پیروزی هستیم باید از رقیبمان پیشی گیریم و اگر می‌خواهیم در ترکیب پورتو باشیم باید رقابت در خط تهاجمی را افزایش دهیم و از هم‌تیمی‌ها سبقت گیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    34 2
    در مورد طارمی اش کجا بود؟ خجالت بکشید
  • یاسین IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    11 0
    سلام مهاجم خوبی هست تنها چیزی که می خواستم بگم خواهشها متن رو درست بنویسید والا من نمیدونم شما چجور نویسنده ی هستید حالا نمی دونم قصدتون چیه ولی این مهاجم یک سال قبل در فامالیساعو بوده و در ۳۲ بازی ۱۰ گل و ۳ پاس گل و ۱۳ تاثیر روی گل رو داشته است در حالی که مهدی طارمی در ۳۲ بازی ۱۸ گل و ۵ پاس گل و ۲۳ تاثیر روی گل داشته است و مقابل تیم های چون بنفیکا و پورتو و اسپورتینگ گلزنی کرده است حالا این کجا اون کجا
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    5 0
    اصلا تیترت بامصاحبه زمین تاآسمان درتضاداست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس