کد خبر 1125986
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
پیروزی بزرگ ماریتیمو با درخشش عابدزاده مقابل یاران طارمی

دوئل لژیونرهای ایرانی فوتبال پرتغال با درخشش خیره کننده امیر عابدزاده و برد ماریتیمو برابر تیم پورتو همراه بود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال پروتو پرتغال و ماریتیمو از هفته سوم رقابت های لیگ برتر پرتغال امروز شنبه برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ ماریتیمو همراه بود.

ماریتیمو در حالی در ورزشگاه خانگی پورتو به پیروزی رسید که امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو توانست در دقیقه ۸۵ ضربه پنالتی «الکس تلس» را مهار کند و تیمش را به سه امتیاز حساس برساند.

بیشتر بخوانید:

نیمکت نشینی طارمی مقابل یاران عابدزاده

امیر عابدزاده همچون هفته های گذشته درون دروازه ماریتیمو ایستاد و درخشش خیره کننده ای در چارچوب دروازه تیمش داشت. او حتی در دقیقه ۹۴ یک موقعیت گل از تیم پورتو گرفت و توپ برگشتی از مهار این دروازه بان ایرانی باعث شد تا ماریتیمو روی ضد حمله گل سوم را به ثمر برساند.

داور مسابقه برای این بازی ۱۰ دقیقه وقت اضافه تعیین کرد. در حالی که بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه ۳ بر یک به سود ماریتیمو در جریان بود، پورتو توانست روی یک شوت از راه دور و بعد از برخورد توپ به مدافع ماریتیمو گل دوم را در دقیقه  ۱۰۰ به ثمر برساند اما در نهایت تیم عابدزاده برنده از زمین خارج شد.

مهدی طارمی نیز که در ابتدای بازی روی نیمکت پرتو حضور داشت با تصمیم «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در دقیقه ۵۴ جای «لوئیس دیاز» را گرفت اما نتوانست برای این تیم گلزنی کند.

علی علیپور مهاجم تازه وارد تیم ماریتیمو هم در این بازی حضور نداشت.

ماریتیمو با این پیروزی ۶ امتیازی شد تا هم امتیاز پورتو پرتغال در جدول لیگ برتر فوتبال باشگاهی این کشور شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس