جانشین فرمانده نیروی انتظامی سردار قاسم رضایی

جانشین فرمانده ناجا گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند برابر قانون با مخلان امنیت قاطع و شدید برخورد خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سردار "قاسم رضایی"  امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین "سید محمد علی آل هاشم"، ضمن تسلیت و تعزیت اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: آذربایجان شرقی یکی از استان های اثرگذار در تاریخ انقلاب بوده و با تقدیم بیش از 9 هزار شهید، دین و وظیفه خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده است.

وی افزود: ما مدیون و ممنون شهدا هستیم و از خدا می خواهیم که ادامه دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم و همیشه پشتیبان ولایت و رهبری بوده باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی با نگاه به ولایت تمام تدابیر و برنامه های خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه ریزی کرده و جلب رضایت معظم له و مردم مهم ترین هدف در ناجا است.

سردار رضایی به اقدامات اخیر ناجا اشاره و تصریح کرد: در موضوع مقابله با اراذل و اوباش که یکی از مطالبات مردم بود اقدامات خوبی انجام گرفته و این کار تداوم خواهد داشت.

 جانشین فرمانده ناجا پیشگیری از جرایم را مهم عنوان و تصریح کرد: در بحث پیشگیری از سرقت کارهای خوبی انجام گرفته و این موضوع جزو اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی قرار دارد.

وی به اهتمام سردار "اشتری"در بحث معیشت کارکنان و رسیدگی به مشکلات پرسنل اشاره کرد و گفت: برابر دستور فرمانده ناجا رسیدگی به مشکلات کارکنان و ارتقاء معیشت جزء اولویت های کاری فرماندهان و مسئولان است.

سردار رضایی هدف از سفر به استان را بازدید از نوار مرزی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی عنوان و تصریح کرد: در موضوع مناقشه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، مرزبانی نیروی انتظامی با آمادگی و هوشیاری مسئله را پیگیری کرد و تذکرات لازم به مرزبانان هر دو طرف داده شد تا از اصابت سهوی گلوله ها و راکت ها به خاک مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.   

جانشین فرمانده ناجا از حمایت های ائمه جمعه سراسر کشور از عملکرد ناجا تشکر و تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند برابر قانون با مخلان امنیت قاطع و شدید برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه سردار "حسین عبدی" فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد پلیس استان را ارائه و از پشتیبانی معنوی امام جمعه تبریز از انتظامی استان و نیز تعامل و همکاری دستگاه ها و سازمان ها در برقراری نظم و امنیت مطلوب در آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    5 0
    امنیت و آرامش
  • FR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    5 0
    اینکه بیارین تو شهر چرخشون بدین برای مال باختگان فایده ای ندارد باید اموال مردم را که سرقت کرده اند ازشون پس بگیرین وتا زمانی که اموال مردم را پس ندادند بدونه مرخصی در زندان بمانند تا بپوسن این تنها راه اصلاح جامعست
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 3
    اراذل و اوباش و اشرار همگی باید منهدم شوند - همه ما مردم خواستار شدیدترین مجازات اعم از اعدام و قطع ید برای آنها هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس