سردار رضایی

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اصابت تعدادی راکت به خاک ‌ایران، گفت: مرزبانان ما هم طبق وظیفه‌ای که دارند ‌به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار دادند.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی‌ در حاشیه بازدید از واحدهای مرزی استان آذربایجان‌شرقی ‌اظهار داشت: در منطقه‌ای هستیم که مابین کشور آذربایجان و ارمنستان به هردلیلی مناقشه رخ داده و ما آرزو داریم این موضوع به زودی به پایان برسد و ملت هر دو کشور آسوده باشند و امنیت و آرامش در منطقه برقرار شود.

وی با بیان اینکه حدود 9 روز است که دو کشور در منطقه در حال جنگ هستند و ما برای انسان‌هایی که کشته شدند، ناراحت هستیم، افزود: در این تبادل آتش، تعدادی از گلوله توپ‌ها و راکت‌های آنها به صورت‌ سهوی به خاک ما اصابت کرده و مرزبانان کشور ما هم طبق وظیفه‌ای که دارند به صورت‌ قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده و آنها نیز اشتباه صورت گرفته را پذیرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

شرط تحقق طرح ایران برای حل بحران قره‌باغ

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مقرر شده زاویه تیراندازی دو طرف اصلاح شود، تصریح کرد: کشاورزان، کارگران و مرزنشینان در منطقه فعال هستند و همچنین مرزبانان ما با هوشیاری، آرایش لازم را اتخاذ و رصد و اشراف کامل بر مرزها دارند.

سردار رضایی گفت: در منطقه مرزی، یک ملاقات با طرف آذربایجانی داشتیم و موارد لازم را اعلام کردیم و آنها نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کردند.

سردار رضایی به همراه سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا و سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از  نوار مرزی "خداآفرین" بازدید کرد.

جانشین فرمانده ناجا در این بازدید، اظهارداشت:  مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان که بنا به دلایلی آغاز شده است امیدواریم هر چه زودتر پایان یافته و امنیت دوباره به مرزهای این دو کشور بازگردد.

وی ادامه داد:  از آغاز درگیری بین این دو کشور تعدادی گلوله های توپ و راکت به خاک جمهوری اسلامی ایران برخورد کرده که مرزبانان ما بر حسب وظایف خود تذکرات لازم را صادر کرده اند تا زاویه تیراندازی را رعایت کنند من بعد شاهد این قبیل حوادث در مرزهای کشور عزیزمان نباشیم .

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی در پایان این بازدید ضمن شرکت در کمیسیون عملیات از تلاش مرزبانان در تامین امنیت و آرامش مرزها قدردانی و بر نقش آفرینی مسئولانه و متعهدانه آنان تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 1
    برید این جمهوری جعلی رو پس بگیرید والا به هیچ جا بر نمی خوره. بخوره هم هیچ غلطی نمی تونن بکنن.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 2
    ارمنستان هم عذرخواهی کرده چون اون بیشتر مقصر بوده
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 1
    باشه از این به بعد یکی می زنم تو گوش هر کی دلم خواست بعد هم با یه عذرخواهی سر و تهش رو هم میارم
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    خدا وکیلی چرا الکی پیام رو طولانی می کنی! ده بند آوردی از دو سه جمله هی تکرار می کنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس