کد خبر 1127727
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
قاسم رضایی

جانشین فرمانده ناجا گفت:مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است و قطعاً با هرگونه مزاحمت، عربده کشی و اوباش گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کنیم.

به گزارش مشرق، قاسم رضایی امروز در نشست با فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان آذربایجان شرقی، ضمن عرض خدا قوت به همکاران و ابلاغ سلام گرم فرمانده ناجا و تسلیت اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: در سال های گذشته توفیق الهی بود که خدمتگزار زائران حسینی باشیم اما امسال با توجه به بیماری کرونا این توفیق حاصل نشد؛ دعا می کنیم خود امام حسین(ع) عنایت کند تا فرجی حاصل شود از برکات این کنگره عظیم اربعین بهره مند شویم .

بیشتر بخوانید:

جانشین ناجا: آذربایجان و ارمنستان اشتباه خود را پذیرفتند

وی با بیان اینکه توفیقات زیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم که باید قدردان آنها باشیم، افزود: یکی از این برکات وجود ولی فقیه است که پدرانه و مقتدرانه جامعه را هدایت می کنند و افتخار داریم که در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم.

وی خطاب به فرماندهان انتظامی استان آذربایجان شرقی، گفت: ناجا با توجه به وظایف قانونی و اختیارات و تاثیراتی که دارد فرماندهی امنیت داخل کشور را عهده دار بوده و موثرترین مولفه در امنیت ملی و روابط بین المللی است.

بیشتر بخوانید:

دیدار مرزی جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان نظامی آذربایجان

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ناجا مدیون نظام، رهبری و خون شهدا بوده است، افزود: فرهنگ سازمانی باید ارتقاء یابد و کارکنان عرق و تعصب سازمانی را نگه داشته و حتی آن سربازی که کمتر از 2 سال مهمان این سازمان است به ناجا تعصب داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: باید خودمان را باور داشته چرا که ما نوکر رهبری، نظام ،مردم و خانواده شهدا هستیم.

وی در ادامه به اهمیت تهاجم فرهنگی و اخلاقی اشاره و تصریح کرد:  متاسفانه در بحث اخلاق و فرهنگ آسیب پذیر هستیم و دشمن تعصب و غیرت را در مردان و عفت و نجابت را در زنان مورد هدف قرار داده است که باید در این زمینه بسیار هوشیار بوده و در خانواده تک تک کارکنان تعصب به ناموس و حجاب مورد توجه قرار گیرد.

سردار رضایی در ادامه با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است،افزود: در بحث وقوع جرایم و سرقت باید پیشگیری کنیم اما مهم ترین نقش پلیس در کشف علمی جرایم است که باید فنی و تخصصی باشد.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه تشدید و استمرار مقابله با اراذل و اوباش به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است و قطعاً با هرگونه مزاحمت، عربده کشی و اوباش گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است،جانشین فرمانده ناجا شب گذشته به اتفاق فرمانده مرزبانی ناجا و فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از نوار مرزی شهرستان جلفا بازدید و دستورات لازم را در جهت حفظ آمادگی و حراست کامل از مرزهای ایران اسلامی صادر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس