کد خبر 1208812
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
مرز نمایه مرز کشور نمایه

فرمانده ناجا با اعلام خبر اختصاص تجهیزات پیشرفته و جدید به یگان‌های مرزی از عزم مرزبانی برای مقابله با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با اشاره به قاطعیت نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا گفت: مردم عزیز بدانند مرزبانان و جان بر کفان نیروی انتظامی مجاهدانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند.

سردار اشتری درحاشیه بازدید از مرزهای آبی استان بوشهر اظهار داشت: بحمدالله مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرزهای خشکی با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند.

بیشتر بخوانید:

کشف موادمخدر در معده سوداگر مرگ

فرمانده ناجا با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان های مرزی اختصاص داده شد.  

وی گفت: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی در راستای برقراری امنیت و دفاع از ارزش های ایران اسلامی در سراسر مرزهای کشورمان آماده جانفشانی هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰با شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها  از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرزهای کشور است که همکاران ما با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله خواهند کرد.

وی گفت: به لطف پروردگار، مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی،اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل برقراری امنیت مرزها را دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: دعای خیر فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و مردم عزیز کشورمان بدرقه راه حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی و مرزبانی خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    8 0
    چه عجب
  • مهدی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    11 0
    تا زمانی که یگان های مرزی رو به یه جلیقه ضدگلوله و پهپاد تهاجمی مجهز نکردین، از مجهز کردن مرزبان ها صحبت نکنین لطفن ... گروه های شبه نظامی مرز های جنوبی آمریکا، تجهیزاتشون از مرزبان های رسمی ایران بیشتره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس