تقدیر «قالیباف» از ناجا برای بازگرداندن مفسدان فراری به کشور

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی اقدامات قابل توجهی در حوزه پلیس بین الملل انجام می دهد و باعث می شود متهمان فراری به کشور بازگردانده شوند.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم به فرمانده کل نیروی انتظامی،گفت: هفته نیروی انتظامی را به کارکنان، درجه داران، افسران و کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید:

قالیباف در صحن مجلس: کاهش قیمت ارز و تثبیت بازار بورس تداوم دارد

وی بیان کرد: به روح شهدای نیروی انتظامی درود می فرستیم که به حق همیشه باب شهادت برای افسران رشید کشور به ویژه کسانی که به دنبال حفظ امنیت کشور هستند، باز است و ما همیشه شاهد رشادت های آنان هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان اهمیت مأموریت و زحمات کارکنان نیروی انتظامی را در همه فصول، مکان ها و زمان ها به خوبی درک می کنند و بر آن واقف هستند.

قالیباف اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه پلیس بین الملل هم فعالیت های خوبی انجام می دهد و ما به اهمیت این کار واقف و قدرشناس آنان هستیم چرا که باعث می شوند کسانی که جرمی را مرتکب می شوند و از کشور فرار می کنند و یا اموالی را از کشور با خود می برند، به کشور بازگردانده شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    دست گلشون درد نکنه این راهو بشدت ادامه بدید .مهمترین راه جمع کردن فساد اینه که مفسدین درهیچ جای دنیا احساس امنیت نکنن.داماد نعمت زاده وجدانا اتشمون زد همینطور نزارید ازگلوی خاوریها پائین بره.ا
  • ابوالفضل IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    لطفا وضع معیشت خانواده های پرسنل رسیدگی فرمائید و افزایش حقوق را در دستور کار قرار دهید این همه کار و سختی با این حقوق ناچیز سزاوار پلیس نیست. بسیار ممنونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس