دلنوشته سردار اشتری برای همرزم شهیدش

سردار اشتری با اشاره به لزوم مشارکت خیرین در توسعه امنیت، گفت: ۹۰ درصداعتبارات نیروی انتظامی صرف پرداخت حقوق می‌شود و برای فعالیت‌های عمرانی نیازبه حمایت خیرین امنیت‌ساز است.

به گزارش مشرق، بعدازظهر امروز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در دیدار با امام جمعه شهرستان ورامین اظهار کرد: با توجه به تنوع قومیت‌ها در منطقه جنوب شرق استان، فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران شرایط خاصی دارد و از این حیث برای ما اهمیت دارد و از هر کمکی که بتوانیم مضایقه نخواهیم کرد.

وی گفت: این سفر مصوبات خوبی داشته و ان‌شاءالله هفته آینده جلسه دیگری با سردار نوری معاون هماهنگ کننده ناجا برگزار می‌شود تا یک سری مصوبات را عملیاتی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به محدودیت‌های این ارگان، افزود: حدود ۹۰ درصد اعتبارات نیروی انتظامی صرف پرداخت حقوق می‌شود و دیگر منابعی برای امور عمرانی باقی نمی‌ماند لذا برای بهبود خدمت‌رسانی نیازمند کمک و پشتیبانی مسؤولان منطقه و خیرین هستیم.

سردار اشتری با بیان اینکه مردم ورامین بسیار خوب ونجیب هستند و برقراری آرامش و امنیت حق مسلم آنان است، افزود: کارهای خوبی توسط نیروی انتظامی در این منطقه انجام شده که بیشتر از حد توان و امکانات این نیرو بوده است.

وی با اشاره به وجود کمبودهایی در زمینه فضای کار نیروی انتظامی در شهرستان، اذعان کرد: این منطقه به تعدادی کلانتری جدید احتیاج دارد وگرنه رسیدگی به جرایم و امورات مردم با تاخیر و مانع مواجه است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت مردم و خیرین در توسعه و ارتقای امکانات نیروی انتظامی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که خیرین همانطور که بیمارستان و مدرسه می سازند به فکر امنیت هم باشند و در این حوزه کار کنند.

سردار اشتری در پایان خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز و با پشتیبانی مسؤولان منطقه، ناجا می‌تواند خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسماعیل نوغانچی صالح IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    1 0
    خدایش حقوقرنیروهای انتظامی حداقل باید دو برابر فعلی باشد بنده خودم کارمند یکی از سازمانهای شهرداری کرج بودم دریافتی بنده از یک سرگرد نیروی انتطامی بیشتر است در حالی آنان باید از مال جان ما دفاع کنند اما خانوادهایشان بی دفاع میماند در خصوص باید مسولین تلاش کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس