کد خبر 1123057
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کلاهبرداری

رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری اعضای باند خانوادگی خبر داد و گفت: متهمان با همکاری یکدیگر به بهانه برنده شدن در برنامه رادیویی ۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال از ۱۰ تن از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ داود معظمی گودرزی روز شنبه در توضیح این خبر اظهارداشت: احدی از شهروندان به این پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت، مردی که مدعی بود، مجری برنامه رادیویی است، با وی تماس و در حالی که صدایی شبیه استودیو رادیو شنیده می شد، اعلام کرد به علت خوش حسابی برنده جایزه نقدی و سفر عتبات عالیات شده ام و برای دریافت جایزه خود اعلام کرد به نزدیکترین خودپرداز بانکی مراجعه کنم و با انجام مراحل بانکی، جایزه خود را دریافت کنم ولی پس از انجام مراحل بانکی کلیه موجودی حساب بانکی ام خالی شده است.

بیشتر بخوانید:

شیوه جدید کلاهبرداری از سهامداران عدالت

رئیس پلیس فتا پایتخت بیان کرد: پس از تحقیقات سایبری، هویت متهم اصلی پرونده شناسایی ولی مشخص شد که اموال سرقت شده به حساب دو خانم واریز شده است و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی به دست آمد که متهم به همراه خواهر و همسرش و همچنین دو تن از دوستانش مال باختگان را شناسایی به بهانه برنده شدن در برنامه رادیویی کل موجودی حساب بانکی مال مال باختگان را سرقت می کنند.

بیشتر بخوانید:

پلیس فتا: ثبت نام و فروش واکسن «آنفلوآنزا» در فضای مجازی ممنوع است

وی با اشاره باینکه در هنگام رسیدگی به این پرونده ۹ فقره سرقت مشابه دیگر به پلیس فتا اعلام شد، گفت: با بررسی های پلیسی کارشنان اموال به سرقت رفته را ۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

این مقام پلیسی افزود: همانگونه که به دفعات توسط پلیس هشدار داده شده است به هیچ عنوان برای دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک و یا دادن اطلاعات محرمانه کارت بانکی نیست و تماس هایی که شهروندان را به خودپرداز هداییت می کنند قطعا کلاهبرداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    5 0
    چقدر جوسازی شد و اینهمه هزینه شد و ملت چقدر اذیت شدند که چی رمز یکبار مصرف!!! خوب نتیجه؟ کلاهبردارها که اگه دست من باشه بهشون جایزه میدم دارن کارشونو انجام میدن، آش همون آش و کاسه هم همون کاسه. مردمی که طمعکارند و در قرن 21 با این همه اطلاع رسانی اینچنین باز هم مورد کلاهبرداری قرار میگیرند بایستی مورد مؤاخذه و بازجویی و تنبیه قرار بگیرند. جریمه شونم همون مبلغ کلاهبرداری رو بدن به اون آدم زرنگ!!! والله من از سال 73 عابر بانک دارم بالای 17_18 ساله اینترنتی کار بانکی انجام میدم ولی سعی کردم مورد طمع قرار نگیرم که خدا رو شکر علیرغم بارها تماس و اس و... تا حال جا سالم بدر بردیم.
  • علی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    4 2
    لطفا افراد مذکور رو بلافاصله آزاد کنید نوش جونشون وقتی آدمهای احمق و طماع با این همه اطلاع رسانی هنوز هست همون بهتر مالشون به باد بره
  • یاسین IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 1
    خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس