کد خبر 1122344
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
ادعای نتانیاهو درباره بازگشت تشکیلات خودگردان به میز مذاکره

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از موافقت نخست‌وزیر این رژیم با ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین جدید در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

به گزارش مشرق، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ساخت واحدهای مسکونی صهیونیست‌نشین در کرانه باختری موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

افشای تجارت امارات با شهرک‌سازان صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم برای ساخت بیش از پنج هزار واحد مسکونی صهیونیست‌نشین در کرانه باختری چراغ سبز نشان داده است.

براساس قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان هرگونه شهرک‌سازی در داخل مرزهای ۱۹۶۷ کرانه باختری غیرقانونی است.

ببینید:

عکس/ حمله شهرک نشینان صهیونیست به کشاورزان فلسطینی

رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته از تصمیم خود مبنی بر اجرای طرح اشغالی الحاق ۳۰ درصد از کرانه باختری که در غور اردن (دره اردن) قرار دارد، خبر داد که اعتراض سازمان‌های بین‌المللی و گروه‌های فلسطینی را در پی داشت.

اعلام این خبر در حالی است که امارات عربی متحده بعد از اعلام توافق سارش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مدعی شد که توقف این طرح اشغالی، جزوی از توافق بوده و تل آویو تعهد داده است که اجرای این طرح را متوقف کند؛ ادعایی که خیلی زود از سوی مقامات صهیونیست‌ و در رأس آن‌ها نتانیاهو، تکذیب شد.

این در حالی است که ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری فلسطین از سوی جامعه جهانی نقض قوانین و منشور سازمان ملل متحد معرفی شده و شورای امنیت سازمان ملل متحد بارها طی قطعنامه‌های مختلفی از رژیم صهیونیستی خواسته ساخت این شهرک‌ها را متوقف کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • newspapor77 IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    1 0
    وقتی یک حیوانی بهت حمله میکنه اگه فرار کنی وکاریش نکنی همینجور پیشروی میکنه ولی اگه تو محکم درمقابلش بایستی وحتی بهش حمله کنی اونه که فرار میکنه کرانه باختری دست یک عده سازشکار بنی صدری بوده که میگفتن زمین بدیم زمان بگیریم این وضعیت که داره اسراییل هرکاربخوادانجام میده ولی غزه ازاول مقاومت کرد نتیجش اینکه یک اسراییلی جرئت نمیکنه وارد غزه بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس