جرم بزرگ - کراپ‌شده

اهالی فرهنگ و رسانه با پیوستن به پویش «جرم بزرگ» اهانت دوباره نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) را محکوم می‌کنند.

به گزارش مشرق، در راستای هتک حرمت دوباره رسانه فرانسوی به پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) ، فرهنگ‌سرای رسانه با راه‌اندازی پویش «جُرم بزرگ» به این توهین رسانه‌ای واکنش نشان داد.

پویش رسانه‌ای «جرم بزرگ» از تمامی اهالی فرهنگ و رسانه دعوت می‌کند که با انتشار پستی مشترک در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، انزجار خود را از تکرار توهین نشریه فرانسوی زبان «شارلی ابدو» نشان دهند.

این پویش با هشتگ‌های #جرمبزرگ #تروریسمرسانهای #شارلیابدورسانه_نیست به زبان فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی این اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم می‌کند.

برا پیوستن به این پویش و دریافت پست اختصاصی خود، به صفحه رسمی فرهنگ‌سرای رسانه در اینستاگرام به نشانی @farhangsararesaneh مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    1 0
    بابا اینا کم کم دارن ازدواج با گاو و الاغ و سگ رو به رسمیت می شناسن، یعنی 2030 رو هم رد کردن. می دونین یعنی چی؟ یعنی تا یه مدت دیگه اصلا زبان ادمیزاد حالیشون نمی شه، حالا شما هی از در عقل با این غربی ها و اروپایی ها حرف بزنین اگه فهمیدن! :/
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    ماه فروماند از جمال محمد سرو نباشد به اعتدال محمد قدر فلک را کمال و منزلتی نیست در نظر قدر با کمال محمد وعدهٔ دیدار هر کسی به قیامت لیلهٔ اسری شب وصال محمد آدم و نوح و خلیل و موسی و عیسی آمده مجموع در ظلال محمد عرصهٔ گیتی مجال همت او نیست روز قیامت نگر مجال محمد وآنهمه پیرایه بسته جنت فردوس بو که قبولش کند بلال محمد همچو زمین خواهد آسمان که بیفتد تا بدهد بوسه بر نعال محمد شمس و قمر در زمین حشر نتابد نور نتابد مگر جمال محمد شاید اگر آفتاب و ماه نتابند پیش دو ابروی چون هلال محمد چشم مرا تا به خواب دید جمالش خواب نمی‌گیرد از خیال محمد سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمد بس است و آل محمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس