پویش «جُرم بزرگ» - کراپ‌شده

‌پس از حمایت رییس جمهور فرانسه به توهین دوباره نشریه شارلی ابدو؛ پویش «جُرم بزرگ» ویژه عموم مردم و با گستره بیشتری بار دیگر در فضای مجازی به جریان افتاد.

به گزارش مشرق، ‌پس از حمایت رییس جمهور فرانسه به توهین دوباره نشریه شارلی ابدو؛ پویش «جُرم بزرگ» ویژه عموم مردم و با گستره بیشتری بار دیگر در فضای مجازی به جریان افتاد.

مهدی محمدی رییس فرهنگ‌سرای رسانه از راه‌اندازی دوباره پویش «جرم بزرگ» خبر داد و گفت: فرهنگ‌سرای رسانه در نخستین روزهای توهین دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر(ص)، پویش «جُرم بزرگ» را برای محکوم کردن این اهانت توسط اهالی فرهنگ و رسانه راه اندازی کرد. پویشی که با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و رسانه روبه‌رو شد و صدها چهره رسانه‌ای و فرهنگی به آن پیوستند.

وی افزود: این پویش پس از حمایت رییس جمهور فرانسه از این «جرم بزرگ» بار دیگر به جریان افتاد و این بار از عموم مردم دعوت می‌کند که با انتشار پستی مشترک در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، انزجار خود از تکرار توهین نشریه فرانسوی زبان «شارلی ابدو» و حمایت رییس جمهور فرانسه از این جرم بزرگ را به نمایش بگذارند.

این پویش با هشتگ‌های
#منعاشقمحمدم
#جرم‌بزرگ 
#تروریسم‌رسانه‌ای 
#شارلی‌ابدورسانه_نیست 
به زبان فارسی
#muhammadforall 
#Greatcrime
#Mediaterrorism 
#CharlieHebdoisnotmedia
به زبان انگلیسی
و هشتگ‌های مشابهی به زبان‌های فرانسوی و عربی این اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم می‌کند.

برای پیوستن به این پویش و دریافت پست اختصاصی، عکس و نام خود را به صفحه رسمی فرهنگ‌سرای رسانه در اینستاگرام به نشانی @farhangsararesaneh  دایرکت کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس