کد خبر 1116965
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
فرهاد مجیدی نمایه

سرمربی سابق استقلال می‌گوید مطابق قانون، استعفا در فضای مجازی هم رسمی تلقی می‌شود.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در خصوص استعفایش و مسائل مربوط به کتبی نبودن این استعفا در کانال تلگرامی‌اش نوشت: به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می‌تواند با ارسال یک پیامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد. 

بیشتر بخوانید:

ملکیان: بعید است نامجومطلق موفق شود

درخواست استقلال از مجیدی برای یکسره کردن کار

وی افزود: ظهر جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ از طریق پیامک و واتساپ استعفایم را به مدیرعامل اعلام کردم. بعد از فینال هم یک مرتبه این کار را انجام دادم. از سازمان لیگ هم استعلام گرفتم و تاکید داشتند که اعلام کناره‌گیری حتی از طریق اکانت‌ شخصی در شبکه‌های اجتماعی یا مصاحبه در رسانه‌های شناخته شده هم مورد تایید سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد بود، با این وجود مدیریت فعلی به عوامفریبی‌هایش ادامه می‌دهد.

سرمربی استقلال ادامه داد: هم‌چنین از این طریق اعلام می‌کنم که برخلاف بندهای قراردادم، دیگر هیچ حق و حقوقی برای خود بابت سرمربی‌گری در فصل ۹۹-۱۳۹۸ و ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قائل نیستم و از باشگاه استقلال می‌خواهم که باقیمانده دستمزدم در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۹ را برای سرمربی آینده استقلال هزینه کنند.

مجیدی در پایان گفت: به امید روزهایی که استقلال ما از این پلیدی‌ها نجات یابد و بازی با احساسات هواداران به پایان برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    5 3
    درودبرتوسربازمکتب ناصرخان به امید روزی که باز برگردی
    • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      1 0
      ناصر خان مکتبش اجازه نمیده ب کسی که سه بار تیمت رو ول کنی بری و خاشیه درست کنی ی بار زمان مظلومی با 9 امتیاز اختلاف ک اول بودیم اخر شدیم سوم - یک بار زمان قلعه نوعی نیم فصل ک دوم بودیم اخرش شدیم پنجم که خداحافظی کرد نیم فصل این اقا - یک بارم فینال حذفی امسال با اون کولی بازیش امثال ایشون و رحمتی کم جام نگرفتن از تاج با حاشیه هاشون مکتب حجازی نمیگه سه روز قبل از فینال حذفی تیمو نابود کنی کجا مکتب حجازی از این اخلاق های بچه گانه بوده؟کم این مکتبو کوچیک کنید
  • تاج اصیل اریایی IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 6
    با اون حرکتت در آزادی با تیم قطری در مقابل لنگ خودت ثابت و حک کردی در قلب میلیونها دل باخته تاجی ،،،،،،زنده باد سرباز مکتب سلطان حجازی و پورحیدری ،،،،سر سوزن نه شک بوده و نه خواهد بود شاه بی خود لقب شاه فرهاد از میلیونها تاجی به ارث نبردی همچنین بهترین بازیکن قرن ایران فرزند تاج اصیل اریایی ،،،آرزوی موفقیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس