کد خبر 1116044
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
ملکیان: بعید است نامجومطلق موفق شود/ بازیکن نباید بر سر استقلال منت بگذارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نامجو مطلق بزرگ استقلال است ولی نظر شخصی من این است که نمی‌تواند نتیجه خیلی خوبی بگیرد چرا که بازیکنان هستند که یک مربی را بزرگ و یک مربی را کوچک می‌کنند.

به گزارش مشرق، فرد ملکیان درباره وضعیت این روزهای استقلال اظهار کرد: در حال حاضر باتوجه به این‌که پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است، هیچ مربی ریسک نمی‌کند این تیم را بردارد. استراماچونی هم بخواهد استقلال را بگیرد، اگر از این ماجرا اطلاع داشته باشد، نظرش تغییر می‌کند. در خصوص فرهاد مجیدی هم باید بگویم نمی‌دانم چه اصراری است که به خاطر دل هواداران یک مربی بیاید که طرفدار داشته باشد و فقط هواداران را آرام کنند.

او ادامه داد: از آن طرف هم اگر نتیجه نگیرد عوضش میکنند و کلاً مدیران استقلال به جای این که به موفقیت تیم فکر کنند به این فکر می‌کنند که هواداران از آن‌ها راضی باشند تا بهانه‌ای دست آن‌ها ندهند. مثلا بگویند فرهاد مجیدی را می‌خواستید و ما آوردیم ولی نتیجه لازم را نگرفته و عوض می‌کنیم. این رفت و آمدها جلوه قشنگی برای باشگاه بزرگی مثل استقلال ندارد. اگر تیم پرسپولیس در این سه چهار سال توانست نتیجه بگیرد، برای ثباتی بوده که در این تیم وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: هواداران نگرانی تمدیدی‌ها نباشند

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که عادت شده است که هر سالی که تمام می‌شود یک عده می‌روند و یک عده می‌آیند، گفت: تا بخواهند با هم هماهنگ شوند فصل تمام می‌شود و همه چیز از نو تغییر می‌کند. اصلا بروید مورینیو را برای استقلال بیاورید. وقتی بازیکنانتان بازی نمی‌کنند، فرقی نمی‌کند که چه مربی انتخاب می‌کنید. بازیکنان استقلال را که می‌بینم، به جز چند نفر، بقیه بی تفاوت بازی می‌کردند. فرقی ندارد فرهاد مجیدی روی نیمکت باشد یا استراماچونی. نمی‌دانم چرا این بی انگیزگی در تیم به وجود آمده است و شاید هم یک حالت بی اعتمادی بین بازیکن و مربی در استقلال به وجود آمده است.   

او درباره انتخاب مجید نامجو مطلق به عنوان سرمربی موقث استقلال گفت: نامجو مطلق بزرگ استقلال است ولی نظر شخصی من این است که نمی‌تواند نتیجه خیلی خوبی بگیرد چراکه بازیکنان هستند که یک مربی را بزرگ و یک مربی را کوچک می‌کنند. تا وقتی که بازیکن با جان و دلش بازی نکند و برای هوادارش بازی نکند، دیگر فرقی نمی‌کند چه مربی بالای سر تیم است.

ملکیان در خصوص پیش بینی‌اش از فصل بعد استقلال گفت: همین الان مشخص است که نتیجه جالبی از آب در نمی‌آید چرا که  انگیزه لازم بین مدیران وجود ندارد و به فکر تیم نیستند. رقیب اصلی استقلال یعنی پرسپولیس سه چهار سال است که قهرمان می‌شود و مدیران استقلال باید سال آینده کاری انجام دهند که دل هواداران را به دست بیاورند. راه حلش را نمی‌دانم ولی درهرصورت تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و استقلال باید چنین ذهنیتی در یارگیری‌اش داشته باشد. استقلال باید بازیکن با کیفیت و با اخلاق جذب کند نه بازیکنی که بیاید دو سه سال بازی کند و روی هوادار منت می‌گذارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس