کد خبر 1113807
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
دورکاری ادارات

استاندار تهران از تمدید دورکاری ادارات تهران تا ۱۹شهریورماه خبر داد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مورد آخرین تصمیمات ستاد کرونا در تهران گفت: شیب کاهش کرونا در استان تهران و کشور بسیار ملایم است و متاسفانه شهروندان به توصیه ها مبنی بر سفر نرفتن گوش نکردند و میزان شیوع کرونا  در استان تهران تا دو هفته دیگر و بعد از ارزیابی ها مشخص می شود 

بیشتر بخوانید:

ابراز ارادت متفاوت پایتخت نشینان به سیدالشهدا

استاندار تهران از تغییر مرکز دفن و بازیافت زباله تهران خبر داد

وی ادامه داد: طبق توافقات  صورت گرفته بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان مقرر شد تا بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور با اعمال شرایط سخت گیرانه پروتکل های بهداشتی و برگزاری کلاس ها بصورت حضور و غیرحضوری صورت می گیرد. 

بندپی خاطر نشان کرد: کاهش ماندگاری دانش آموزان در مدارس و تعطیلی بوفه ها و همچنین برگزاری کلاس های حضوری با نیمی از ظرفیت دانش آموزان از جمله اقدامات برای مدیریت کرونا در مدارس است. با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا دورکاری ادارات در استان تهران در  هفته جاری و تا روز چهارشنبه  ۱۹شهریور ماه تمدید می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    برای ما که مطابق با این چیزی که اینجا اعلام میکنند اعمال نمیشه (ثبت احوال)
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    کدوم دورکاری؟ ما که فقط اسمش رو شنیدیم! مدیران علاقه عجیبی به حضور فیزیکی کارمندان در محل کار دارند!!!
  • مادر IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    همش چرته!منه کارمند رسمی ارگان دولتی (کارمند بانک) با بچه دو ساله الان یک ماهه حضور 100 درصدی دارم. الان تو ادارمون خیلیا کرونا گرفتن و نمیان ! مدیر اداره هم چون بقیه کرونا گرفتن گفت همه اونایی که هستن باید هر روز حضور داشته باشن!!!!!!!!!!!!!!الان یک ماهه هر روز حضور دارم. هر چند قبل اون هم فقط ماهی 4 روز حق داشتم دورکاری کنم. همش چرته!!!!!!!!!!!!!!!!هیچ گونه نظارتی نیست. هیچ گونه !!!!حتی از دستور رئیس جمهور هم اطاعت نمیکنن. خدا ازشون نگذره!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس