مدارس ابتدایی در استان تهران به مدت یک هفته غیرحضوری شد

استاندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان تهران از غیرحضوری شدن یک هفته ای مدارس ابتدایی و تعطیلی مهدهای کودک در این استان به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن منصوری، استاندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان تهران از غیرحضوری شدن یک هفته ای مدارس ابتدایی  و تعطیلی مهدهای کودک در این استان به مدت یک هفته  خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر مدیریت این بیماری در استان و شهر تهران تحت کنترل است و تصمیم تعطیلی یک هفته ای مهد های کودک و  غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی به منظور اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه در کنترل و مدیریت این بیماری اتخاذ شد.

استاندار تهران ادامه داد :بر این مبنا  فعالیت تمامی مدارس مقطع ابتدایی در استان تهران از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته بصورت غیرحضوری فعالیت می کنند.

وی ادامه داد :همچنین تمامی مهدهای کودک در استان تهران نیز در بازه زمانی یک هفته ای و از تاریخ ۱۳ بهمن تعطیل خواهند بود.

منصوری ادامه داد :بدیهی است  در صورت تشدید و فراگیری بیماری کرونا محدودیت های جدیدی در استان تهران اعمال و در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهدشد.

رییس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران در پایان از شهروندان  استان خواست رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق دز سوم واکسن  را جدی بگیرند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 0
    واقعا دولت فکر میکنه مدارس باز شده!!!!؟ مدیران مدارس با ترساندن خانواده ها سعی در غیر حضور ی نگهداشتن کلاسها دارند!برای اثبات این مطلب فقط از مدرسه کنار خانه تان یک گزارش تهیه کنید
  • اولیا IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 0
    فرزندم فقط یک روز به مدرسه رفت وکروناگرفت ودیگرنتوانست برودبایدقبول کرد درشرایط فعلی که کرونادارد جولان می دهدغیرحضوری بودن بهتراست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس