کد خبر 1121108
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
کرونا نمایه پرستاران نمایه

استاندار تهران گفت: با توجه به تعطیلات ابتدای محرم و اوج‌گیری مسافرت‌ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی‌بندپی گفت: اعمال مصوبه دورکاری برای بیماران زمینه‌ای شاغل در دستگاه‌هایی که زیرساخت مناسب برای اعمال این قانون را دارند قابلیت اجرا دارد.

بیشتر بخوانید:

فوت ۱۷۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

وی افزود: میزان رعایت فاصله گذاری در نانوایی‌ها، بانک‌ها و مراکز خرید در استان تهران بسیار پایین است.

ببینید:

فیلم/ نموداری که یک فاجعه را پیش‌بینی می‌کند

استاندار تهران بیان داشت: امسال در اربعین حسینی پیاده‌روی و راهپیمایی نداریم و حداکثر تاکید بر لزوم اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی اعمال خواهد شد.

وی بیان داشت: با تعطیلات ابتدای محرم و اوج‌گیری مسافرت‌ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.

بندپی اظهارداشت:روزانه یک میلیون سفر در مترو و ۸۰۰ هزار مسافر با اتوبوس جابجا می‌شوند در حالی که فاصله میان آنان بسیار ناچیز است؛ باید هم شاهد شیوع بیشتر بیماری کرونا باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    7 3
    مشرق جان فقط از تهران یاد نکن. آقا اینجا مشهد هم گل و بلبل نیست. کسی هم توجه نمیکنه. تو رو خدا گلایه های استانی کادر درمان رو منتقل کنین.
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 0
      اینجا در اصفهان هم فاجعه است. داروخانه، نانوایی، فروشگاه، بانک و ... اغلب نه ماسک میزنن و نه فاصله رعایت میکنند.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 0
      ببخشید الان خل و دیوانه ای که منفی داده چی میخواد مثلا بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    5 3
    ماسک برای یه عده جوکه. به ویژه برخی از رانندگان برون شهری مقاومت میکنن. برلی فریبکاری اول راه میزنن بعد میندازن یه گوشه. برای بعضی انسان های قُد انگار بازیست. انگار داستان کمر بند ایمنی است. چرا انقدر عناد میکنید؟؟؟!!!!
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    1 0
    تهویه ی مترو و اتوبوس در فصل سرما هم خودش چالش بزرگی هست ...
  • بصیرت IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    3 1
    من موندم چرا وزارت بهداشت در مورد المان های استاندارد بودن ماسک ها چیزی نمیگه. فکر کردن هر پارچه و هر چیزی که به شکل ماسک ساخته بشه مانع ورود ویروس و باکتری و .... هست این یک واقعیت تلخ و ترسناکی هست که آمار اصلی افزایش ابتلایان به ویروس عدم اطلاع رسانی در مورد ماسک های استاندارد هست. لطفا اطلاع رسانی کنید که هر ماسکی، ماسک نیست. البته امیدوارم تدابیری که در کلام زیاد ازش گفته میشه در عمل هم خودش رو نشون بده. از مشرق میخوام بررسی و پیگیری های لازم رو انجام بده تا لااقل مردم متوجه عمق فاجعه در جامعه باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس