زالی نمایه

رئیس ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران با توجه به شرایط خاص و استمرار وضعیت قرمز در استان تهران ، از تمدید محدودیت‌ها تا پایان مردادماه خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی، رئیس ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در تهران از بستری شدن ۵۳۴ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران خبر داد که ۱۲۷ آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

به گفته  زالی  ۱۰.۳ درصد از مراجعه کنندگان به بخش‌های سرپایی بهداشتی و درمانی و ۱۷.۳ درصد مراجعان بیمارستانی  نیاز به بستری در مراکز درمانی داشتند. همچنین ۴۳۲ بیمار در طی شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند که این آمار نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

رئیس ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ادامه از استمرار محدودیت‌های اعمال شده تا پایان مردادماه خبر داد و گفت: براساس تصمیم مشترک استانداری تهران و ستاد مقابله با کرونای تهران؛ با توجه به شرایط خاص و استمرار وضعیت قرمز در استان، شاهد تمدید محدودیت‌های اعمال شده در هفته گذشته تا پایان مردادماه  خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از همکاری شهرداری تهران در لغو طرح ترافیک و استمرار اعمال محدودیت، یادآور شد: براساس نتایج بررسی  مشترک با شهرداری تهران، آمار ۱۰ روز گذشته نشان می‌دهد که لغو طرح ترافیک بر میزان استفاده از حمل و نقل عمومی تغییر چندانی نگذاشته و لغو طرح ترافیک در مدیریت کاهش سفرهای درون شهری در تهران تاثیرگذار نبوده است.

زالی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان اثرگذاری در کاهش ابتلا و بستری ناشی از استفاده منظم تر شهروندان از ماسک و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و چرخشی شدن کارکنان بوده است که اثر خوبی نیز در بحث ترافیکی ایجاد کرده است.

 رئیس ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان داده است در اولین روز اجرای طرح چرخش کارمندی ۵۳ درصد ترافیک تهران سبک تر شد که این الگوی جدید استفاده از ظرفیت دورکاری کارمندان می‌تواند یکی از راهبردهای بسیار خوب و مناسب در مجموعه مداخلات شهری در نبرد با کرونا باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    37 0
    چه کنیم؟ ! چند آدم خودفروخته و بیخیال رنج مردم کنکور یک میلیونی می گیرند و چند نوجوانک نادان شاد میشوند و چند لندهور توئیتری مزدور وابسته به مشرق هورا میکشند و خوشحالی خود را با سرزنش دولت وارونه جلوه می دهند . آیا این توئیتر بازها می دانند که مردم عادی توئیتر ندارند؟ آیا فهم اینده نگری دارند که ببینند نخاله های خود هم در خطر بیماری هستند؟ تا کی مشرق اوباش با تو همکاری دارند؟ همه شما از یک چیز رنج می برید بی عقلی .
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      0 20
      بی عقل تویی که مینویسی کنکور یک میلیونی. مگه قراره همه با هم تظاهرات کنند. تراکم سالن امتحان به مراتب از مترو، اتوبوس هواپیما و غیره بهتره. با تعویق کنکور یک عده نادان تنبل فرصت طلب خوشحال می شوند.
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      3 1
      14: 22. خفه بمیر اسکل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه از بیماری اطلاع داره رو شکم حرف میزنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      2 2
      14: 22. تو هم ازون نادونیهای تمام عیار هستی . ای داد که با خاله خرسه هایی مثل تو ایران به هیچ دشمنی اعم از امریکا و اسرائیل نیاز نداره !!!!!!! عقلت و بیانت بچگانست . کسانی که میگن کنکور نباشه که هم سن توی کودک خام نیستند !!!!!! تو بیمارستانها می بینیم وضع کرونا داره اوج میگیره!
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      2 2
      14: 22. دم دست بودی با مشت دماغت رو صاف میکردم تا جنگولک بازی کنکور رو فراموش کنی. مملکت از بیسوادها و مشروطیهایی اموزشی مثل تو پر شده . اکثر خنگهایی مثل اولش تو شوق و ولع غیر منطقی و زاید الوصفی برای هر کنکوری دارن ولی در عوض وقتی ترم یک و دو مشروط میشن کاسه چه کنم چه کنم به دست میگیرن. مثل تو خیلی سراغ دارم. منطق آینده نگری که نباشه جان در عذابه. وای بر ما که خنگی چون تو برای اینده تصمیم بگیره
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 1
    کنکور تهران را به نیویورک تبدیل خواهد کرد. ننگ به برگزار کنندگان که به مطاع قلیل امروز، اینده یه عده دیگه رو فروختند.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    11 0
    ای کاش برای کنکور عاقلانه تصمیم گرفته میشد...صدها راه بود.......من مخاف کنکور نیستم...قرار هم نیست نظام آموزشی کشور تعطیل یا نابود بشه...ولی شرایط جهان بحرانیه...شرایط کشورهایی ک بیشتر درگیر ویروسن بحرانی تر.. شرایط کشور ما ک تحت تحریمه و مشکلات اقتصادی هم داره بحرانی تر... الان اولویت اول نظام سلامته...درکش اونقدرم سخت نیستا...این وسط اونایی که شرف نداشتشونو فروختن و اظهار نظر میکنن ک هیچ...ولی اونایی ک دغدغه دارن مثل مادر پدرای حقیقی کنکوری! نظر همه قابل احترام است...ولی نظر اکثریت داوطلبا و کادر درمان کشور در اولویته...
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 0
    عاقلانه بیندیشیم.....اگه امار رفت بالا به خاطر کنکورهای برگزار شدست... چون اتفاق متمایزی ک رخ داد کنکورا بود..پاساژ علاالدین و غیره سرجای خودش
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    13 0
    امروز آخرین فرصت فرم خود اظهاری داوطلبای کنکوریه....سوال اینجاست... اگه کسی در این یک هفته مبتلا شد تکلیفش چیه...مثلا صد نفر...باید جای بقیه بشینه دیگه؟...خیلی از ناقل ها هم بی علامتن...باور کنید این رفتارها اصن علمی نیست.....
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    19 0
    امروز پایان مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی.........یعنی تا یک هفته دیگه هیشکی به کرونا مبتللا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی همه اونایی ک کرونا دارن خود اظهاری میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی همه ناقلا علامت دارن و باخبرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا جمع کنید این کاری ک هیچ اساس علمی نداره و نمایشیه........به خواست داوطلبا ک احترام نذاشتین...به شعورشون احترام بذارید........................................................
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 2
    عملکرد دولت نشون میده که همه این حرفها دروغه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس