پورتلند

وزیر امنیت داخلی آمریکا روز یکشنبه گفته همه گزینه‌ها برای رسیدگی به وضعیت ناآرامی‌ها در پورتلند روی میز قرار دارند.

به گزارش مشرق، سرپرست وزیر امنیت داخلی آمریکا امروز یکشنبه گفته همه گزینه‌ها برای مقابله با ناآرامی‌ها در شهر «پورتلند» روی میز قرار دارد.

«چاد ولف»، سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا در مصاحبه با «ای‌بی‌سی» گفته همه گزینه‌ها از جمله اعزام نیروهای پلیس فدرال روی میز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

درگیری میان مخالفان و موافقان ترامپ کشته داد

ترامپ با نیروهای سرکوب دیدار می‌کند

اظهارات ولف در حالی مطرح شده که امروز رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند یک نفر در تظاهرات‌ها در شهر پورتلند کشته شده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته بود با آنکه شهر پورتلند آمریکا در سه ماه اخیر صحنه اعتراضات علیه تبعیض‌ها، خشونت‌های نژادپرستانه و ضدیت با مواضع دولت دونالد ترامپ بوده گروهی از حامیان ترامپ با سوار بر خودروهای خودشان در این شهر تجمع حمایتی از ترامپ ترتیب دادند.

به گزارش این روزنامه، بعد از این تجمع خودرویی حامیان ترامپ یک مرد بر اثر تیراندازی در شهر پورتلند ایالت اورگان جانش را از دست داد.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکایی، پورتلند طی سه ماه اخیرر به صورت مستمر صحنه اعتراض علیه تبعیض‌ها و خشونت ساختاری پلیس علیه سیاه پوستان و اقلیت‌ها بوده است.

از زمان کشته شدن «جورج فلوید» در اقدام وحشیانه پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس آمریکا و شروع اعتراضات سراسری به خشونت‌ها و تبعیض‌های ساختاری نژادی، پورتلند یکی از کانون‌های اصلی اعتراضات بوده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 0
    یک عضو انتیفا در تیراندازی یک نفر از حامیان ترامپ رو در پورتلند کشت. در هفته ی قبل یک نوجوان 17 ساله پیرو ترامپ در شهر کنوشا ایالت ویسکانسین در جریان شورش در این شهر دو عضو جنبش اتقلابی خلق (یک شاخه مارکسیستی از انتیفا) رو کشت و دست یک نفر از همین جنبش رو با شلیک یک اسلحه قوی قطع کرد. این اخبار این چند روزه
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 0
    بگید اول اونی رو که کاندولیزا زائید بزرگ کنید! اگه خوشتون اومد؛ باشه این یکیو ترامپ به‌زاد! ببینیم چی از آب در میاد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس