کد خبر 1110967
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
ویسکانسین آمریکا

فرماندار ایالت ویسکانسین آمریکا به دلیل بروز ناآرامی‌های اخیر در این ایالت در پی زخمی شدن یک مرد سیاهپوست بر اثر تیراندازی نیروهای آمریکایی، اعلام حالت فوق العاده کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ریانووستی، «تونی اورز» فرمانده ایالت ویسکانسین آمریکا روز سه شنبه فرمان اعلام حالت فوق العاده را به دلیل ادامه اعتراضات و درگیری در مناطق مختلف ایالت مزبور امضا کرد.

به موجب امضای این فرمان، نیروهای امنیتی آمریکا برای مقابله با ناآرامی‌ها و تضمین حمایت از زیر ساخت‌ها و پایگاه‌های فرهنگی در خیابان‌های ویسکانسین مستقر شدند.

بیشتر بخوانید:

جهنم خشم مردم در دل حکومت نظامی آمریکا +فیلم

افزایش شدید قیمت مواد غذایی در آمریکا همزمان با «موج دوم اخراج نیروی کار»

قتل یک سیاه‌پوست با شلیک ده‌ها گلوله پلیس آمریکا +فیلم

تونی افرز در نشست خبری عصر سه شنبه به وقت واشنگتن، خواستار پرهیز معترضان از خشونت و درگیری شد و گفت: اجازه ندهید که برخی افراد با سوء استفاده از فضای اعتراضات، باعث شوند تا فرصت بوجود آمده برای مطرح کردن درخواست مطالبات مربوط به عدالت از راه مسالمت آمیز، از بین برود.

پلیس ایالت ویسکانسین به تازگی، یک فرد آفریقایی‌تبار به نام «ژاکوب بلیک» را از پشت سر هدف تیراندازی قرار داد. در این حادثه که بعد از ظهر روز یکشنبه در شهر «کنوشا» واقع در ایالت ویسکانسین رخ داد، ژاکوب بلیک شدیدا زخمی و راهی بیمارستان شد.

به رغم اعلام منع آمد و شد در شهر کنوشا، اعتراضات ساکنان این شهر علیه تیراندازی پلیس به این شهروند آفریقایی‌تبار همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    #فروپاشی امریکا شروع شده است.انشالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس