سردار سید تیمور حسینی

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: تمهیدات پیش‌بینی شده برای تسهیل در تردد هموطنان در محورهای شمالی در تعطیلات پیشِ رو همانند محدودیت ها یی است که در سایر تعطیلات اعمال و اجرا شده است.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین تمهیدات پیش بینی شده و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جاده‌ای در محورهای شمالی با توجه به تعطیلات پیش‌رو اظهار داشت: تمهیدات پیش‌بینی شده برای تسهیل در تردد شهروندان در جاده های بین شهری مانند تعطیلات گذشته بوده و هیچ تغییری نداشته است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: خبری که در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ممنوعیت تردد به استان مازندران اعلام شده نادرست است چرا که پلیس همواره در تعطیلات برای شهرهای شمالی محدودیت‌های تردد را اعمال می‌کند تا شهروندان کمتر در ترافیک باقی بمانند.

سردار حسینی محدودیت های ترافیکی جاده ها از چهارشنبه ۵ شهریور الی سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ را به شرح ذیل اعلام کرد: 

۱.موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۵ الی ساعت ۶ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۱ از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران– سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲.سواری:

 - محور کندوان:

الف-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/۰۵ و ۹۹/۰۶/۰۶ الی ۲ بامداد روز های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/۰۵ و ۹۹/۰۶/۰۶ الی ۲ بامداد روز های بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

ب-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۰۷ از مرزن آباد بسمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۰۷ از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

پ-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۸ از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۸ از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

ت- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/۰۹ و ۹۹/۰۶/۱۰ الی ۲ بامداد روز های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/۰۹ و ۹۹/۰۶/۱۰ الی ۲ بامداد روز های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

- محور هراز

الف- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/ ۰۸ ،۹۹/۰۶/۰۹  و۹۹/۰۶/۱۰ الی ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۸ و ۹ و ۱۰ شهریور الی ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تبصره : درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید ویا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود.

۳.نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۲-محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۵ الی ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/۰۶ ، ۹۹/۰۶/۰۷، ۹۹/۰۶/۰۸ ، ۹۹/۰۶/۰۹ و ۹۹/۰۶/۱۰  الی ۲ بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

۳-محور تهران-فیروزکوه-قائم شهرو سمنان-قائم شهر:

تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۹ از مسیر شمال به جنوب در محور فوق  ممنوع است.

۴. محور آستارا-اردبیل و بالعکس

تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/۰۶ و ۹۹/۰۶/۰۹ در محور فوق ممنوع است.

۵. محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و یکشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/۰۶ و ۹۹/۰۶/۰۹ در محور فوق ممنوع است.

۶. محور سلفچگان-قم (باند رفت به سمت قم)

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۹ از  محور سلفچگان به قم  ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه تهران-ساوه-سلفچگان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحمان پور IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 3
    درود بر سید تیمور عزیز و کاردان
  • میلاد IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    8 2
    از اینکه جان مردم مازندران برای شما پشیزی ارزش نداره کمال تقدیر و تشکر داریم عزاداری محرم تعطیل ولی تفریح لب ساحل مازندران آزاد؟شب عید هم‌همین بلا رو سر مردم‌مازندران اوردین باز اون موقع حجم بیماری انقدر نبود ولی الان وضعیت وحشتناکه شما بجای اینکه جلوی ورکد غیربومی ها رو بگیرین و مانع بشین ورودشون و تسهیل میکنین؟به والله که ما هم‌مردم همین کشوریم چرا هروقت میخواین از بار فشار تو پایتخت کم‌کنین حجم خروج و به سمت شمال میکنین بجای حل کردن مساله صورتمسله رو پاک میکنین تمام بیمارستان های مازندران رو هم به اندازه یه بیمارستان در تهران امکانات نداره
  • 110 IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    3 0
    ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    4 0
    بهتره این رو ا ممنوعیت ورود سوا ی های غیر بومی را به استان های شمالی اجرا کنید خیلی ها هنوز خطر کرونا را جدی نگرفته آن من دلم براشون نمیسوزه چون چوب بیشعوری خودشون را میخورند من دلم برای خودم و کسانی می سوزه که رعایت میکنند ولی باید به خاطر نفهمی یک عده ای در خطر بیفتند
  • هاشمي IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    2 0
    كرونا كجايي؟ دقيقا كجايي؟
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    4 0
    برادرمن ورودی مازندران وببندین فکرکادردرمان وبکنین پرستاربااون حقوق ناچیزرودرواسی باکسی نکنین
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    4 0
    واقعا متاسفم.که مردم مازندران همیشه باید قربانی تصمیمات مسخره شما باشن.عید نوروز هم این کارو در اوج کرونا انجام دادن الان هم مثل قبل.متاسفم.متاسفم
  • الله یار IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    3 0
    ترا خدا توی این شرایط برای تفریح به ویلا هایتان نیآید و مردم و خودتان را خدای نکرده گرفتار نکنید
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    واقعا باید تاسف خورد به حال این دولت بی تدبیر که جان مردم شهرستانها براشون اهمیتی نداره . فقط تهران خلوت بشه همین کفایت میکنه . حداقل دلتون به حال کادر درمان بیمارستانها بسوزه . چرا چهارشنبه و پنجشنبه جاده از سمت تهران به سمت شمال یکطرفه شده؟؟؟ متاسفیم به حال مسئولین امر
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    3 0
    قطعا بخشی از مردم ایران از تخم و ترکه بنی امیه اند. والا در اوج عزا برای شادی و عیاشی کنار دریا نمی رفتند. یاد اسکی باز سد لتیان در روز تاسوعا به شر.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    3 0
    خدا لعنت کند اول آن مسئولین بی لیاقت و زبان نفهم را بعدش آن کسانی که با پول بادآورده و حرام میان ویلاهای خراب شده شان که ایام عزاداری آنجا را به فحشا و بیماری بکشانند
  • سینا IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    دستور از بالا به این بد بخت رسیده که گردشگری مازندران خوابیده، جاد ها را باز بزارین تهرانیها تو این چند روز تعطیلات بیان شمال پول خرج کنند دهن این بازاریهای شمال را ببندیم کرونا تشدید شد که شد باز از خزانه( بیت المال )بوجه میگیریم ، به بهونه کنترل کرونا میزنیم ب جیب
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    مازندارانی های عزیز اون موقع که زمین های بی ارزش خودتون رو به قیمت های نجومی به تهرانی ها میفروختید وحالا دارید پوز ماشبن های .لاکچری و افتخارتون ایته که به مال و منال رسیدید حالا توجه کنید که دیگه مازندران مال شما نیست واونجا دیگه تفریحگاه تهرانی ها شده هر بلایی هم بخوان میتونن سرتون بیارن ،دیگه چرا شکابت میکنید مگه خودتون رو به اب و اتبش نمیزنید که ملک رو زمبن های کشاورزی رو به تهرانی بفروشید ،البته بنده ناراحتم که چرا یه مارندرانی اصالت خودشو گم کرد و شغل با شرف ‌کشاورزی رو ترجیح داد به پول کاغذی کاش هر چیزی جای خودش می موند مازندان دیگه شد سهم تهرانی ها حالا کرونا هم سهم شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس