پلیس راهور

پلیس راه راهنمایی و رانندگی جزئیات محدودیتهای ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را در تعطیلات محرم اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به تعطیلات پایان هفته (تاسوعا و عاشورای حسینی علیه السّلام) و به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیتها و ممنوعیتهای عبور و مرور توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در محورهای ذیل به اجرا در می‌آید.

1. تردد موتورسیکلت

از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 5/ 6/ 99 تا ساعت 6 روز سه‌شنبه مورخ 11/ 6/ 99 از محورهای کرج ــ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ــ سمنان ــ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلتهای انتظامی و امدادی برای انجام مأموریتهای ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2. محور کرج ــ چالوس

الف. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ــ چالوس کماکان ممنوع است.

(موج رفت)

ب. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخهای 5 و 6/ 6/ 99 تا ساعت 2 روزهای بعد از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و آزادراه تهران ــ شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخهای 5 و 6/ 6/ 99 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران ــ شمال به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

پ. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه تاریخ 7/ 6/ 99 از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و آزادراه تهران ــ شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران ــ شمال به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

ت. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه تاریخ 8/ 6/ 99 از کرج و ابتدای آزادراه تهران ــ شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و آزادراه تهران ــ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ث. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخهای 9 و 10/ 6/ 99 تا ساعت دو روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ــ شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخهای 9 و 10/ 6/ 99 تا ساعت 2 روزهای بعد از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و آزادراه تهران ــ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

3. محور هراز

الف. تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب. تردد تمام کامیونها، کامیونتها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه تاریخ 5/ 6/ 99 تا ساعت 2 روز بعد از محور هراز ممنوع است.

پ. تردد تمام کامیونها و کامیونتها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخهای 6، 7، 8، 9 و 10/ 6/ 99 تا ساعت 2 روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

ت. تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخهای 8، 9 و 10/ 6/ 99 تا ساعت دو بامداد روز بعد از رودهن به‌سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخهای 8، 9، و 10/ 6/ 99 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشا) به‌صورت یک‌طرفه است.

تبصره: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به‌منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید یا لغو محدودیتها در محورهای فوق توسط مأموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

4. محور تهران ــ فیروزکوه ــ قائم‌شهر و سمنان ــ قائم‌شهر

تردد انواع تریلر و کامیونها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه مورخ 9/ 6/ 99 از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع است.

5. محور آستارا ــ اردبیل و بالعکس

تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه تاریخهای 6 و 9/ 6/ 99 در محور فوق ممنوع است.

6. محور قدیم رشت ــ قزوین و بالعکس

تردد تمام تریلرها و کامیونها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه تاریخهای 6 و 9/ 6/ 99 در محور فوق ممنوع است.

7. محور سلفچگان ــ قم ( باند رفت به‌سمت قم)

تردد تمام تریلرها و کامیونها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 روزهای یکشنبه تاریخ 9/ 6/ 99 از محور سلفچگان به‌سمت قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه تهران ــ ساوه ــ سلفچگان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس