کد خبر 1110743
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
ورود به استان مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد

بر اساس محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده از سوی پلیس راه کشور ، روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال، تردد در جاده‌های هراز و کندوان از پایتخت به سمت مازندران ممنوع است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی پلیس راه کشور، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌‎های مازندران از روز چهارشنبه پنجم شهریور و در آستانه تعطیلات روزهای تاسوعا و عاشورا تا سه شنبه 11 شهریور ماه اعمال می‌شود.

بر این اساس، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه پنجم شهریور تا ساعت 6 صبح سه شنبه یازدهم شهریور از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است، بنابر این گزارش تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

                                                                      
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم شهریور تا دو بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم تا دو بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه هفتم شهریور  از مرزن آباد به‌سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه  هفتم شهریور از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به‌سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه هشتم شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز هشتم شهریور  از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم شهریور تا دو بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای یکشنبه و دوشنبه همان تاریخ تا دو بامداد روز های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال بصورت یکطرفه خواهد بود. تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کندوان و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای  شنبه، یکشنبه و دوشنبه  در تاریخ‌های هشتم تا دهم شهریور تا ساعت دو بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ششم، نهم و دهم شهریور از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود که تا ساعت دو بامداد روزهای بعد تداوم خواهد داشت. درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید ویا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است اما تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه پنجم شهریور تا دو بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است. تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش بامداد روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه  ششم تا دهم شهریور تا دو بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع  است.

تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز یکشنبه نهم شهریور از مسیر شمال به جنوب در محور سوادکوه ممنوع است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    24 1
    خوب ملت قبلش میرن اصل ترافیک از امروزه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    13 6
    یک عده آنقدر پستند که تاسوعا و عاشورا که حتی ارمنی و یهودی دارد برای امام حسین علیه السلام عزاداری می کنند می روند شمال برای عیاشی.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 3
    جه دولت با هوشی؟!!!!!! خب مردم از پنج شنبه میرن. خدا لعنتشون کنه یک عده بی قانون بی خدا این هفته عطیلات این میرن شمال ، بعدکه کرونا به خاطر الودگی های بین راهی زیاد شد تقصیر خودشونو میندازن گردن مراسمات مذهبی
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    کسانی که به مراسمات عزاداری اشکال می گرفتن به خاطر کرونا ، این هفته قصد شمال دارند اخه الان توی رستورانهای بین راهی همه چی بهداشتیه بهداشتیه بحث نذر واحسان نیست که ممنوعش کنه اقای نمکی . بعدش هم به عنوان تحفه کرونا را به همه شهر ها خواهند برد
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    تحفه کرونایی 10 شهریور این بار از شمال به کل کشور . میشه این عیاشها همونجا کنار دریا بمونن تا اتمام کرونا برنگردن
  • 110 IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    عجب دولت باهوشی امروز هر کی می خوادبیاد شما که امده شنبه کی میاد شمال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    اگه نمي فهميدن غمي نبود ولي متاسفانه مي فهمن چيكار مي كنن. به ستاد ملي كرونا بفرماييد ننه جون كروبي هم ميدونه مردم امروز و فردا مي رن شمال نه شنبه و يكشنبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس