جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: نیروهای مسلح کشورمان امسال ۴۰ هفته را برای بیان بخشی از ناگفته‌های دفاع مقدس به عموم مردم اختصاص داده‌اند.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه نیروی زمینی سپاه که در محل ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همه نیروهای مسلح در برپایی برنامه‌های ویژه چهلمین سال دفاع مقدس حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید:

درس یک مداح شهید برای هیئتی‌ها

روایت سردار علی فضلی از عملیات مرصاد

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان امسال ۴۰ هفته را برای بیان بخشی از ناگفته‌های دفاع مقدس به عموم مردم اختصاص داده‌اند که در رأس این اقدامات، برنامه‌هایی است که نیروی زمینی سپاه به همین منظور پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر موسوی: فعالیت‌های بخش بهداشت ارتش، دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کند

سردار فضلی افزود: نیروی زمینی سپاه در کنار بیان ناگفته‌های دفاع مقدس در مدت یادشده، چند اقدام جانبی را هم برای محرومیت‌زدایی به‌ویژه آن دسته از محرومانی که در مناطق مرزی همچون استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و برخی از استان‌های دیگر هستند در دستور کار دارد.

ببینید:

عکس/ کمک‌های مومنانه نیروی زمینی سپاه

وی گفت: امسال در کنار این اقدامات، نیروی زمینی سپاه حدود ۱۱ بیمارستان صحرایی را هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت در سطح مناطق عملیاتی دفاع مقدس و استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان برپا خواهد کرد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: امروز شاهد یک اقدام بزرگ و ارزشمند از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و آن واگذاری بخش اول ۴۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مدیون شهدا IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    از برگشت شما خوشحالیم سردار.خداوند پشت وپناه همه مدافعان اسلام.
  • خداپرست IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 0
    منبع اصلی این خبر، خبرگزاری دفاع مقدس بوده؛ نه فارس. لطفاً در درج منبع خبری، دقت بفرمایید.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    7 1
    چیش مقدس بود؟
    • امین US ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      2 0
      خطاب به 18:24، دفاع یک ملت انقلابی و ایثارگر که توکلش به خداست و جز خدا حامی ندارد، در برابر رژیم تا بن دندان مسلح بعثی صدام که دهها کشور به طور همه جانبه حمایتش می کردند، در اوج تحریم ها و فعالیتهای تروریستی گروهکهایی که از حمایت خارجی بهره مند بودند ، قطعاً دفاع مقدس است.
    • FR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      6 2
      هیچ چیش
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      2 1
      شعوری که خداوند به‌عنوان یک نعمت به تو بخشید تا سره را از ناسره تشخیص بدهی، مقدس بود و حماقتِ تو در آکبند گذاشتنِ این شعور، شیطانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس