کد خبر 1109967
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
دادستان کل کشور محمد منتظری

دادستان کل کشور از رئیس جمهور درخواست کرد ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد و تکایا را که مورد تصویب ستاد ملی کرونا نمی‌باشد را رفع نماید.

به گزارش مشرق، تنها چند روز مانده به آغاز ماه محرم و مراسم عزاداری به یکباره خبری در برخی رسانه ها منتشر شد که حکایت از ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در مساجد و تکایا و به طور کلی مکان های سرپوشیده داشت.

بیشتر بخوانید:

آیا دوگانگی عزاداری و سلامت دروغ است؟

آیت‌الله یزدی: شرعاً موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم

خبر ممنوعیت عزاداری در مساجد و تکایا، برای عزاداران و هیأت های مذهبی شوک بزرگی قلمداد می شد زیرا پیش از این گفته شده بود در تکایا و مساجد با ارتفاع بالای سقف برگزاری چنین مراسمی ایرادی ندارد.

حالا تنها با گذشت ۳ روز از آغاز ماه محرم الحرام حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور از رئیس جمهور درخواست کرده است از آنجا که ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد و تکایا توسط معاون وزیر بهداشت اعلام گردیده و جزو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نیست این ممنوعیت رفع گردد.

دادستان کل کشور گفته است با عنایت به اینکه ممنوعیت برگزاری مراسم در مساجد و تکایا و محیط های بسته جزو مصوبات ستاد ملی کرونا نبوده و به صورت ناگهانی توسط معاون وزیر بهداشت اعلام گردیده و انتقادات فراوانی را به همراه داشته است؛ لذا مقرر فرمائید برگزاری مراسم در مساجد و تکایا با رعایت همان دستورالعمل های بهداشتی مصوب مجاز اعلام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 10
    این بابا بهتره به کارها و پرونده های قضایی برسه همانطور که رهبری گفتن ستاد ملی کرونا شاخص هست
    • رامین IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      1 0
      به نظر بنده باید همه جارو باز کنند هم مساجد و هم ورزشگاه ها سالن های ارایش و مترو هم تا پر نشه حرکت نکنه عزاداری هم پرشورتر بشه ... همه رو تشویق کنن برن بیبرون پیک نیک جوک کباب... و رسانه هم مثله قبل بگه بیماری الکی هستش شایعه دشمن هستش... بلکه نسلمون منقرض بشه تموم بشیم مطمئنم دنیا بدون ما بهتر میشه خودمون هم راحت میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس