بورس نمایه

افراد حقیقی تا ظهر امروز دو هزار و ۹۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حقوقی‌ها تا ساعت ۱۳:۳۰ حدود دو هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقیقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد بیش از ۹ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص فروش حقیقی‌ها به ۳۰ درصد از کل معاملات رسید.

بیشتر بخوانید:

ریزش ۶۵ هزار واحدی شاخص بورس

بیشترین ورود پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری"، "محصولات شیمیایی" و "فرآورده‌های نفتی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه "فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «وتجارت» و «شبندر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «آبادا»، «فسپا» و «امین» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۶۴ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۹۲ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۲۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم سه هزار و ۵۰ میلیارد تومان بود.

منبع: اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mjp IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    مطمن باشدکه امین وثبهسازیجوری سقوط کنه پایین ک ارزشش ازنصف هم کمتربشه.. مشخصه حبابه الان چندین روزه برعکس همه نمادهاسودمیده حقوقی هااطلاعاتشون بالاتره ک تونمادهای دیگه سرمایه گذاری میکنن. فقط مشکل کارگزاریهااینه که سهم نمیخرند برای تازه واردهامثلاچندهفته پول واریزشده اما سهمی نمیخرندادم پشیمون میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس