کد خبر 1109601
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶

به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز شنبه به اخبار منتشره پیرامون سفر روز دوشنبه «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران واکنش نشان داد و در توییتی نوشت:

 اکنون رسماً تایید شد رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به ایران سفر می‌کند تا با مقامات ایران درباره چند موضوع باقیمانده در ارتباط با (مسائل) پادمانی‌ گفتگو کند.

ما صمیمانه آرزو می‌کنیم دو طرف به نتایج مثبتی که مدت‌هاست انتظار آن می‌رود، دست یابند. موفق باشید.

پ.ن: این در حالیست که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشتر با انتشار پیامی اعلام کرده بود: روز دوشنبه به تهران سفر می‌کنم تا با مقامات ایرانی دیدار و درباره پرسش‌های موجود درباره پادمان ها گفتگو کنم. من به ایجاد یک کانال مستقیم گفتگوی مفید و مبتنی بر همکاری امیدوارم. این موضوع، ضروری است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    موضعگیری جالبی نیست.
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    مطمئن باشید اینو هم یانکی‌ها ف ستادن معطلتون کنن تا با چین و روسیه قرارداد نبندین، خواهشا ایندفعه دیگه !!
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    گفتن فرصته بریم قول بازدید مکان های جاسوسی نشده رو بگیریم.
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    دیگر اعضا خاصه اروپابو سازمان های ملل و انرژی اتمی باید بر آمریکا فشار وارد کنند تا تحریم علیه ایران را لغور نماید . والا میشه ضرب المثل آش نخورده و دهن سوخته . همه چیز را دادیم رفت و تحریم ها با پروگری و زورگیری سر جاش باقی بمانه . نخیر. ما. نه تنها خواهان ایستائی کشورمان در مرحله کنونی نیستیم بلکه به سمت اهداف مهمتری قدم بر میداریم و تابع حرف نا حساب نخواهیم بود . کدام یک از این کشورها چنین شرایطی را برای خود متحمل میشوند . آنها اگر خواهان عدالت و صلح هستند یار سرکش و بیمار را حالی کنند که عصر زورگوئی بسر آمده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس