کد خبر 1108943
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
عبدالملک الحوثی نمایه

رهبر انصارالله یمن گفت که مزدوران رژیم صهیونیستی سعی دارند چهره‌ مخدوشی از مردم فلسطین و مقاومت ارائه دهند، همان کاری که عربستان سعودی، امارات، بحرین و حکام سودان انجام می‌دهند.

به گزارش مشرق، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود به مناسبت سالروز هجرت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) گفت که مزدوران می‌خواهند دشمن صهیونیست را کبوتر صلح و دوستی در منطقه معرفی کنند.

بیشتر بخوانید:

نقشه راه انصارالله برای کیش و مات کردن سعودی‌ها در قلب یمن چیست؟ + نقشه میدانی و عکس

وی تاکید کرد که در پی اعلام عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، بسیاری برای ترویج این اقدام و امضای توافقنامه و تفاهم نامه همکاری با تل آویو اقدام خواهند کرد، لذا هر کسی که با دشمن صهیونیست سازش و رابطه برقرار کند در ظلم، فساد و توطئه این رژیم علیه امت اسلامی سهیم است.

الحوثی گفت که نقش رژیم صهیونیستی در منطقه فقط تخریب است؛ چرا که این رژیم و صهیونیستها نسبت به امت اسلامی کینه دارند، این رژیم از ابتدا نقشی منفی و ویرانگر داشته و رژیمی غاصب است که به طور غیرقانونی فلسطین را اشغال کرد.

وی با اشاره به همکاری آمریکا و دشمن صهیونیست با یکدیگر برای تخریب بیشتر منطقه، از رسمی و علنی شدن رابطه برخی از کشورهای عربی با این رژیم انتقاد کرد و گفت: تاریخ رژیم صهیونیستی، مملو از ظلم، جنایت، و تجاوز است.

رهبر جنبش انصارلله تصریح کرد، رابطه میان رژیم صهیونیستی و امارات موضوع جدیدی نیست و کشورهایی مانند عربستان سعودی، بحرین و سودان نیز با این رژیم رابطه دارند.

وی گفت که عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی جنایت علیه مردم فلسطین و امت است، این در حالی است که برخی از رژیم های عربی نه فقط از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند بلکه رزمندگان فلسطینی را به خاطر جنگیدن با این رژیم سرزنش می کنند.

سید عبدالملک الحوثی جنایات آمریکا و اسرائیل در منطقه را غیرقابل توجیه دانست و افزایش عملیات مقاومت علیه حضور آمریکا در عراق را ستود.

الحوثی تصریح کرد، رژیمهای سعودی، امارات و بحرین، خواستار صلح نیستند و علیه ملتهایشان جنایت می کنند، پس امت باید با اشخاصی که برای عادی سازی رابطه با دشمن صهیونیستی اقدام می‌کنند، برخورد کنند.

وی گفت: کسی که همکاری با دشمن صهیونیست را بپذیرد، اصول اسلامی را انکار کرده لذا مزدوران این رژیم با دشمنان اسرائیل دشمن هستند که نمونه آن آل سعود است. فلسطینی‌ها را به خاطر دشمنی با رژیم صهیونیستی بازداشت و شکنجه می کند پس طبیعی است که این مزدوران با مقاومت فلسطین، حزب الله لبنان و آزادیخواهان امت مخالف باشند.

رهبر جنبش انصارلله یمن اعلام کرد که القاعده و داعش برخی از مناطق استان البیضاء را با حمایت آل سعود و نیروهای متجاوز به پایگاهی برای خود تبدیل کرده بودند که در عملیات اخیر نیروهای مقاومت یمن تار و مار شدند.

منبع: العالم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس